خنثی‌سازی ۴۱ عملیات انتحاری داعش و القاعده و بازداشت ۲۴۰۰ تروریست

سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از خنثی‌سازی ده‌ها عملیات داعش و القاعده در طول ۲۰۰۰ روز حمله ائتلاف سعودی و بازداشت صد‌ها عنصر این دو گروهک تروریستی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 26September 2020

خنثی‌سازی ۴۱ عملیات انتحاری داعش و القاعده و بازداشت ۲۴۰۰ تروریستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالخالق العجری» سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: در طول ۲۰۰۰ روز ایستادگی مردم یمن در مقابل حملات ائتلاف سعودی، ۴۱ عملیات انتحاری تروریست‌های القاعده و داعش خنثی شده و ۲۴۳۷ عنصر این دو گروهک بازداشت شده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، العجری افزود: همچنین ۳۰۲ توطئه ائتلاف برای هدف گرفتن امنیت و ثبات یمن خنثی شده و ۱۴۸۳ بمبی که عناصر وابسته به ائتلاف در مسیرها، بازارها، روبروی مدارس و مراکز عمومی کار گذاشته بودند، کشف و خنثی شد.

وی در ادامه از کشف و ضبط ۶۶۸ سلاح و نیز ۳۴۲ مورد چاپ اسکناس تقلبی خبر داد و گفت: از ابتدای حملات ائتلاف متجاوز در سال ۲۰۱۵ تا کنون ۶۰۱۵ عملیات بازگرداندن اموال مسروقه به صاحبان اصلی آن انجام شده است.

العجری تأکید کرد: ائتلاف سعودی به صورت مداوم در تلاش است که استان‌های یمن آشوب به پا کند و با حمایت از گروهک‌های تروریستی و جنایتکار، از آن‌ها نیز به همین منظور استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار