تأکید رییس جمهور عراق بر همکاری ارتش، حشدالشعبی و پیشمرگه برای مقابله با داعش

«برهم صالح» رئیس جمهور عراق، امروز (دوشنبه) بر ادامه مبارزه با تروریسم در عراق تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ - 05October 2020

تأکید رییس جمهور عراق بر همکاری ارتش، حشدالشعبی و پیشمرگه برای مقابله با داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پایگاه خبری «بغداد الیوم» گزارش داد که ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «برهم صالح» امروز میزبان «عبدالامیر یارالله» رئیس ستاد ارتش عراق بود که در این دیدار، بر ضرورت تقویت امنیت و ثبات در عراق و حفاظت از نهادهای حکومتی و نهادهای دیپلماتیک و تثبیت اختیارات دولت برای اجرای قانون، مقابله با تروریست‌ها و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی تاکید شد.

برهم صالح در این دیدار گفت: مثل زمان درگیری‌ها با داعش که نیروهای ارتش، الحشدالشعبی و پیشمرگه با یاری یکدیگر، پیروزی‌های بزرگی را بر تروریست‌ها به دست آورده و شهرها را از لوث آن‌ها آزاد کردند حالا نیز هماهنگی این نیروهای مشترک امنیتی برای مقابله با چالش‌ها و رفع شکاف‌های امنیتی ضروری است.

رئیس جمهور عراق همچنین بر لزوم ارتقای توانمندی‌های نیروهای مشترک امنیتی در سطوح آموزش و تسلیح و توسعه توانایی‌های رزمی آن‌ها تاکید کرد.

رئیس ستاد کل ارتش عراق هم روز گذشته به همراه رئیس سازمان الحشد‌الشعبی به منطقه کردستان عراق رفته و در دیدار با نخست‌وزیر این منطقه، بر تقویت همکاری برای مبارزه با بقایای داعش به‌خصوص در مناطق مورد مناقشه میان اربیل و بغداد تاکید کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار