چهل‌سالگی سرو/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس باید همیشه در جامعه جریان داشته باشد

آیت‌الله «سید‌علی شفیعی» جنگ تحمیلی را یک آزمون بزرگ الهی و یک برهه پر افتخار برای نظام و ملت ایران دانست و گفت: فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس باید همیشه در جامعه جریان داشته باشد.
کد خبر: ۴۲۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ - 20October 2020

فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس باید همیشه در جامعه جریان داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با آیت‌الله «سیدعلی شفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله شفیعی از علمای برجسته خوزستان و پیشکسوت دفاع مقدس ضمن آرزوی توفیق برای همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس تلاش می کنند، جنگ تحمیلی را یک آزمون بزرگ الهی و یک برهه پر افتخار برای نظام و ملت ایران دانست و اظهار داشت: فرهنگ حاکم در دوران دفاع مقدس باید همیشه در جامعه جریان داشته باشد.

وی افزود: مملکت ما به واسطه شرایط خاصی که دارد همیشه دستخوش حادثه‌هاست و الهام گرفتن از فرهنگ غنی و وحدت بخش دفاع مقدس می تواند همیشه در بحران ها راهگشا باشد.

در ادامه این دیدار سردار یوسفی تاثیر شخصیت‌های بزرگی همچون آیت الله شفیعی در راهبری معنوی جوانان برای دفاع از مملکت را یک نعمت بزرگ دانست و گفت: ما در این حوزه و نهاد ارزشی وظیفه داریم که قدردان و راوی فعالیت‌ها و ایثار بزرگانی چون شما به نسل جوان باشیم.

در پایان این دیدار تصویری از حضور آیت‌الله شفیعی پدر شهید «سید مرتضی شفیعی» در دوران دفاع مقدس که در قالب یک قالیچه قاب شده بود به رسم یادبود به این عالم برجسته و پیشکسوت دفاع مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار