مسئول معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

راهیابی ۲۳ اثر از هنرمندان استان قم به بخش پایانی جشنواره ملی فانوس

وحید رسولی از راهیابی ۲۳ اثر از هنرمندان استان قم به بخش پایانی جشنواره ملی فانوس و کسب رتبه سوم استان بدلیل تعداد راهیافتگان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 31October 2020

راهیابی ۲۳ اثر از هنرمندان استان قم به بخش پایانی جشنواره ملی فانوس«وحید رسولی» مسئول معاونت هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: استان قم در چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس با عنوان «فانوس»، همچون سنوات گذشته حضوری چشمگیر و قابل توجه داشت.

وی افزود: جشنواره مزبور در هفت بخش تولیدات هنر‌های نمایشی، رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، موسیقی و سرود، هنر‌های تجسمی، بخش ویژه سردار شهید سلیمانی و بخش آزاد با محوریت مدافعان سلامت برگزار شد.

رسولی تصریح کرد: از بین آثار ارسالی هنرمندان استان قم به جشنواره، ۲۳ اثر به بخش پایانی راه یافت که در طول چهار دوره، راهیابی این تعداد اثر از قم به بخش پایانی اتفاق مبارکی است.

وی افزود: ان شاءالله روز یکشنبه ۱۱ آبان برگزیدگان نهایی هفت بخش جشنواره معرفی و در مراسم اختتامیه که از ساعت ۹ تا ۱۱ در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در محل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان از آنان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار