سید امیر جاوید به عنوان دستیار رئیس حوزه هنری منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد‌مهدی دادمان رئیس حوزه هنری سید امیر جاوید به عنوان دستیار ریاست منصوب شد.
کد خبر: ۴۲۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 11November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، طی حکمی از سوی محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سید امیر جاوید به عنوان دستیار ریاست منصوب شد.
 
در بخشی از حکم امیر جاوید آمده است:
 
«در فصل نو از تعالی این شجره، باری بر دوش بنده است که جز با همراهی همراهان صدیق، مجاهد و مؤمن به این آرمان، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. نقش مؤثر در این حوزه از آن کسی است که این معنا را به عمق جان دریافته و بر محوریت انسان هنرمند در بالندگی این نهاد اجتماعی معظم، واقف باشد.
 
بر همین اساس از جنابعالی که دارای روحیه انقلابی، شایستگی‌های علمی و عملی و آشنا با ظرایف و لطایف جهان هنر و ادبیات هستید، می‌خواهم تا به عنوان «دستیار» بنده را در انجام وظایف خطیر یاری رسانده و ماموریت‌های محوله را با جدیت پیگیری کنید.
 
شرط توفیق در پیگیری ماموریت‌های محوله، ابتناء بر رویکردهای تحولی و ارتباط مؤثر با بدنه گسترده جبهه هنر و اندیشه انقلاب اسلامی است.»
 
گفتنی‌ست، سید امیر جاوید پیش از این مدیریت روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور معاون هماهنگ کننده‌ قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله‌الاعظم، مدیر سامانه‌ رصد مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، قائم مقام کانون اندیشه جوان و دبیر حلقه‌ سینمای پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی را عهده دارد بود.  
 
وی همچنین در حوزه رسانه و هنر به عنوان روزنامه‌نگار در مجلات طنز و هنری فعالیت داشته و تهیه و تولید 14فیلم کوتاه داستانی، تهیه و تولید 16فیلم مستند، سردبیری و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی، اجرا و کارشناسی برنامه‌های سینمایی و فرهنگی رادیو و تلویزیون را در کارنامه خود دارد.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها