وزیر کشور:

غربالگری عمومی باید در همه محله‌ها انجام شود

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: باید در محله‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت غربالگری عمومی بکنیم و امکان دسترسی به تست را برای مردم بالا ببریم که مردم به راحتی بتوانند تست بدهند.
کد خبر: ۴۲۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ - 15November 2020

وزیر کشور: غربالگری عمومی باید در همه محله‌ها انجام شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: مصوبه‌ روز شنبه ستاد مقابله با کرونا در قرارگاه هم مطرح شد و همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زحمات زیادی در جهت تهیه این طرح کشیدند.

وی افزود: ما باید در محله‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت غربالگری عمومی بکنیم و امکان دسترسی به تست را برای مردم بالا ببریم که مردم به راحتی بتوانند تست بدهند.

وزیر کشور گفت: همه تجربیات، دانش، علم و همه یافته‌ها در این زمینه در دنیا مورد توجه قرار گرفت، تلاش ما در این طرح این بود که بتوانیم به صورت هدفمند، پویا و هوشمند امور مربوط به کرونا را در عرصه اجتماعی اداره کنیم.

وی ادامه داد: رییس جمهوری از روز نخست تکلیف کرده بودند که ما به جای تصمیمات مقطعی و موردی طرحی را آماده کنیم که در این طرح همه ابعاد موضوع دیده شده باشد و طرح پویایی باشد به گونه‌ای که با تغییر شرایط قابلیت اجرا داشته باشد.

رحمانی فضلی افزود: با تصویب این طرح در جلسه مسئولان کمیته‌ها که با حضور رییس جمهوری بود حمایت جدی شد و هم در ستاد این طرح را در کل کشور و شهرها به سه قسمت تقسیم کردیم مبنا در این طرح در شهرستان‌ها و شهرها هستند برخلاف تصمیمات قبلی که استان‌ها بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار