مراسم سالگرد سرداران شهید مقاومت از سوی نیروی انتظامی قم برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز در مسجد امام جواد (ع) ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ - 26December 2020

مراسم سالگرد سرداران شهید مقاومت از سوی نیروی انتظامی قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سرداران شهید مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجای استان قم امروز در مسجد امام جواد (ع) ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام پورمیرزایی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قم در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یوم الله ۹ دی و ایام دهه بصیرت و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پس از تشییع پیکر مطهر حضرت امام (ره) که با حضور ده‌ها میلیونی مردم همراه بود، ما شاهد تشییع بی نظیر سردار شهید سلیمانی بودیم.

وی افزود: اخلاص و معنویت حضرت امام (ره) در وجود شهید سلیمانی تکرار شد و این شهید عزیز از اولیای الهی بود.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قم ادامه داد: علامه طباطبایی و حضرت امام (ره) در سوگ شهادت شهید مطهری گریستند و در شهادت سردار سلیمانی نیز اشک‌های رهبر معظم انقلاب جاری شد و ما امیدواریم راه خالصانه سرداران شهید را با ثبات قدم ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم، مصطفی ماندگاری از رزمندگان جانباز مدافع حرم، خاطراتی را از چند ماه اسارت در دست داعش و نیز نحوه شهادت برخی همرزمانش در لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در سوریه، بیان کرد.

اجرای گروه سرود رضوان، مرثیه سرایی و تقدیر از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام عظیمی از ناجا، موسوی از لشکر فاطمیون، حصیری و صمصامی از شهدای دفاع مقدس و زارع از شهدای مدافع حرم بخش‌های دیگری از این مراسم بود.

در مراسم فوق که با همکاری نیروی انتظامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان قم برگزار شد، جمعی از فرماندهان و مسئولان معاونت‌های نیروی انتظامی قم و حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار