در اطلاعیه روابط عمومی سپاه کربلا آمده است؛

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سپاه کربلای مازندران در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه مبارزه با فساد از اصول شکل گیری انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی برابر هرگونه سوء استفاده از بیت المال است.
کد خبر: ۴۳۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ - 31December 2020

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، در نشست خبری روز 9 دی سردار مسلمی فرمانده محترم سپاه کربلا و در پی سوال یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه، نکاتی به منظور تنویر افکار عمومی بر پایه اصل شفافیت از سوی فرمانده محترم سپاه کربلا اظهار شد که متاسفانه با بی‌دقتی برخی از رسانه‌ها باعث تشویش اذهان عمومی و شائبه در نحوه دستگیری‌های اخیر در شهرداری و شورای شهر ساری شد.

آنچه که بدیهی است سپاه کربلا در خصوص مبارزه با فساد که یکی از اصول شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران است با هیچ فرد، جریان و یا گروهی عقد اخوت نبسته و اگر دستگاه نظارتی در مواردی و در شرایط خاص اقدامی صورت ندهند و دستگاه قضایی اعلام نیاز نماید، سپاه بنا به اصل 150 قانون اساسی به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل هر گونه سوء استفاده از بیت‌المال مسلمین، و سوء استفاده کنندگان و برهم زنندگان امنیت در همه حوزه‌ها تمام قد خواهد ایستاد و این ایستادن پای انقلاب و به نفع مردم؛ قطعا با هیاهو و جوسازی برخی افراد بی‌اطلاع و گاها مغرض همراه است که بی‌شک سپاه در چارچوب قانون و در ادامه ماموریت ذاتی خود اسیر جوسازی‌های ساختگی نخواهد شد.

پر واضح است تمام اقدامات اخیر اطلاعات سپاه کربلا در حوزه مبارزه با فساد در برخی دستگاه‌ها در مقام ضابط قضایی و در چارچوب قانون و با حضور و مجوز دستگاه قضا و با ادله کافی و مدارک متقن بوده و احکام احضار اشخاص، میزان مدت بازداشت و یا صدور قرار وثیقه و... با نظر شخص بازپرس پرونده و مقام قضایی است.

در این نشست فرمانده سپاه کربلا در خصوص بازداشت مجدد یکی از اعضای شورای شهر مرکز استان بخاطر جوسازی غیر اخلاقی وی نکاتی را اشاره نمود که مع الاسف برخی‌ها در فضای رسانه‌ای با شیطنت رسانه‌ای و یا از روی ناآگاهی، این بخش از صحبت‌های سردار مسلمی را به اشخاص خاصی ربط دادند! که باعث تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده است!

ضمن قدردانی از خبرنگاران استان و رسانه‌هایی که با صداقت و رعایت اصول اخلاقی به عنوان زبان گویای مردم انقلابی و زبان رسای نظام اسلامی ایفای نقش می‌کنند، مراتب نگرانی خود را از اینگونه بی‌اخلاقی‌های برخی در فضای مجازی در تحریف سخنان سردار مسلمی اعلام و مراتب پیگیری آن را برای سپاه کربلا محفوظ می‌داریم.

در این رهگذر آن چیزی که مورد انتظار است، رسانه‌ها طبق رسالتی که برعهده آنان است می‌بایست، اخلاق رسانه‌ای را رعایت کرده و در تنظیم خبر بدون دخالت نگاه سلیقه‌ای و یا برداشت‌های شخصی و گمانه زنی‌ها به رسالت ذاتی خود بپردازند و از تشویش اذهان عمومی بشدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها