مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار داستانی به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی) تا پایان دی‌ خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 09January 2021

تمدید مهلت ارسال آثار داستانی به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف

 سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف خبر داد و اظهار داشت: نویسندگانی که تاکنون موفق به ارسال آثار نشده‌اند، می‌توانند تا پایان دی‌ آثار خود را به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

وی به شرایط شرکت در این دوره از جایزه ادبی یوسف اشاره کرد و افزود: موضوع اصلی داستان‌های ارسالی باید دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع)، عبرت‌های مقاومت و بیداری اسلامی باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه تعداد صفحه‌های اثر باید از 15 صفحه (حدود چهار هزار کلمه) تجاوز نکند، گفت: داستان‌های ارسالی باید قبلا در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه، سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر نشده باشد.

سرهنگ رشیدی با تاکید بر اینکه توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، شهدای «مدافع وطن، مدافع حرم و مدافعان سلامت» و استفاده از زبان و گویش‌های محلی و منطقه‌ای، امتیاز ویژه خواهد داشت، تصریح کرد: بخش ویژه جایزه با موضوع مدافعان سلامت می‌باشد و به طور جداگانه داوری خواهد شد و استفاده از زبان و گویش‌های محلی و منطقه‌ای، امتیاز ویژه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه داستان‌های منتخب ویرایش شده و در مجموعه ای چاپ خواهند شد، ادامه داد: لازم است نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، آدرس الکترونیکی و شماره تماس نویسندگان، حتما در انتهای داستان درج شده باشد.

 رشیدی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار 15 دیماه 1399 است، افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت ادبیات و انتشارات  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان مراجعه کنند یا با شماره‌های09394728206 - 09910431276-  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار