رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

آمریکا ملتمسانه در پی مذاکره با ایران است/ وعده نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» با بیان این‌که امروز آمریکا ملتمسانه در پی مذاکره با ایران است، گفت: این وعده را امام خمینی (ره) چهل و دو سال پیش داده بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و همگی شاهد بودیم که در برابر اقتدار موشکی ایران اسلامی و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد واقعاً نتوانست هیچ غلطی کند.
کد خبر: ۴۴۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 31January 2021

آمریکا ملتمسانه در پی مذاکره با ایران است/ وعده نابودی رژیم صهیونبستی محقق خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در اولین جشنواره طرح‌های فرهنگی «مصباح» و تجلیل از یگان‌های برتر در حوزه اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در سطح نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک و گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، اظهار داشت: بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) بعد از چهارده سال به میهن، شبیه‌ترین قطعه تاریخ به بازگشت پیرومندانه پیامبر اسلام (ص) پس از هجرت بود، در واقع این وعده الهی است که حق پیروز و باطل همواره شکست خواهد خورد.

وی افزود: با ورود امام خمینی (ره) زنجیره بت‌شکنی‌های انقلاب اسلامی آغاز شد و سپس به جریان‌های انحرافی، صدام و آمریکا رسید و همچنان نیز ادامه دارد. انقلاب اسلامی برخلاف تصور دشمنان، نه‌تنها پیروز شد، بلکه اولین حکومت اسلام ناب‌محمدی (ص) را تشکیل داد که با صدور انقلاب و با نفوذی که در منطقه دارد، دشمن را وادار به التماس برای مذاکره کرده است. امروز آمریکا ملتمسانه در پی مذاکره با ایران است، این وعده را امام خمینی (ره) چهل و دو سال پیش داده بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و همگی شاهد بودیم که در برابر اقتدار موشکی ایران اسلامی و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد واقعاً نتوانست هیچ غلطی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: از جمله بت‌هایی که امروز باید شکسته شود، رژیم غاصب صهیونیستی است. این اتفاق مانند همه وعده‌های جمهوری اسلامی مانند رفتن شاه خائن و نابودی صدام قطعا رخ خواهد داد. همان‌طور که فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) فرمودند، در آینده نه‌چندان دور رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد. این اراده خداوند است و شکی در آن نیست؛ زیرا حق همیشه بر باطل پیروز خواهد بود و این اتفاق بارها رخ داده است.

وی ادامه داد: تخریب، تأسیس و تثبیت سه مرحله اساسی و مهم در هر انقلابی هستند که به معنای تخریب رژیم گذشته، تأسیس یک نظام جایگزین و تثبیت که به معنای تحکیم و تقویت استمرار نظام جدید خواهد بود. امام خمینی (ره) رژیم طاغوتی را شکست دادند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با تکیه بر آراء مردمی تأسیس کردند و اين انقلاب با تدابیر امام راحل و بعدها با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد‌ظله‌العالی) به مرحله تثبیت رسيد و سپس به‌عنوان الگودهی به سایر ملت‌های آزادی‌خواه ارائه شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی اظهار کرد: در مرحله تثبیت، یکی از مهم‌ترین عوامل تثبیت‌کننده، موضوع فرهنگ است. طرح‌های فرهنگی «مصباح» به‌عنوان قطب‌نمای فرهنگی، نقش تعیین‌کننده‌ای در تثبیت و تحکیم هرچه بیشتر نظام اسلامی دارند. این طرح‌ها با دو محتوای «مخاطب‌محور» و «موضوع‌محور» توانسته‌اند بخش عظیمی از اهداف خود را محقق کند.

وی ادامه داد: موفقیت‌های به‌دست آمده در طرح‌های «مصباح» دارای چند دلیل است که یکی از آن‌ها محتوای جذاب این طرح‌هاست. دومین عامل، ترسیم دقیق و هدفمند مسیر مبدأ تا مقصد است و سومین موردی که اهمیّت بیشتری دارد، اجرای دلسوزانه طرح‌ها و حمایت مادی و معنوی از آن‌ها توسط فرماندهان ولایتمدار ارتش و همکاران خدوم در عقیدتی سیاسی‌هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: فرماندهان ارتش متوجّه اهمیّت این طرح‌ها برای دین، انقلاب و افزایش بصیرت یگان‌های خود شدند و با حمایت‌ ایشان طرح‌های «مصباح»، به بهترین نحو در حال اجراست.

وی با اشاره به طرح‌های «لبیک» نزاجا، تأکید کرد: یکی از دلایل سربلندی و نظم نیروی زمینی ارتش طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)» نزاجا است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به این نکته که طرح‌های «مصباح» محدود به زمان خاصی نیستند، گفت: نیاز ما به طرح‌های «لبیک» و طرح‌های «مصباح» درازمدت است؛ بنابراین باید با شتاب هرچه بیشتر در اجرای آن‌ها کوشا باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار