سامانه هوشمند پایش ریزپرنده‌ها رونمایی شد

سامانه هوشمند پایش ریزپرنده‌ها با عنوان «سپهر» در منطقه پدافند هوایی شمال غرب رونمایی شد.
کد خبر: ۴۴۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 03February 2021

سامانه هوشمند پایش ریزپرنده‌ها رونمایی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با ایام‌الله دهه فجر اولین سامانه بومی و پیشرفته کشور در جهت ساماندهی و پایش هوشمند ریزپرنده‌ها با عنوان سپهر با حضور برخی مسئولان کشوری و لشکری در سالن همایش منطقه پدافند هوایی شمال غرب رونمایی شد.

امیر سرتیپ دوم «عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب، در مراسم رونمایی از این سامانه اظهار داشت: سامانه سپهر قابلیت ساماندهی اطلاعاتی، پایش و نظارت آنی انواع ریزپرنده‌ها، بالون، گلایدر و هر نوع اشیا پرنده در سطح کشور را دارد.

وی با بیان اینکه دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار ملت شریف ایران اسلامی است، افزود: همه ما باید با اتحاد و همدلی و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با تأکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری و تبیین برکات و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل‌های جدید است، گفت: تولید سامانه سپهر به دست جوانان این مرز و بوم، نمونه بارزی از خدمات نظام اسلامی در راستای رشد و توسعه کشور است و ما باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

تصویر این خبر، آرشیوی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار