یادداشت/ یحیی کمالی‌پور

الزام تطابق سبک زندگی مسئولان با سیره شهدا

از مهم‌ترین عواملی که باعث انس و پیوند عمیق ملت با انقلاب اسلامی و ارزش‌های امام راحل می‌شود، تطابق سبک زندگی مسئولان با سبک و سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۴۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۸ - 06February 2021

ایام‌الله فجر، بی‌نظیرترین فرصت برای برجسته‌تر کردن آرمان‌های امام خمینیگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «یحیی کمالی‌پور» عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم شورای اسلامی؛ از مولفه‌های مهمی که می‌تواند در کم کردن فشارهای اقتصادی آمریکا و سایر کشورهای غربی که علیه کشورمان ایجاد کرده‌اند، موثر و کارساز باشد، تفکر و تعقل، برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اقدام به موقع مسئولان در مواجه با اقدامات دشمنان است.

همیشه ایام‌الله فجر، بی‌نظیرترین فرصت برای برجسته‌تر کردن آرمان‌های امام خمینی و ارزش‌های انقلاب است؛ چراکه تضعیف روحیه انقلابی در نسل جوان و سستی در پیوند ملت با حاکمیت، از مهم‌ترین اهدافی است که غربی‌ها دنبال می‌کند؛ برای تحقق این‌گونه اهدافشان، مبالغ سرسام‌آوری هزینه کرده و همین خط و مشی را دنبال می‌کنند. با وجود اینکه از بدو ظهور انقلاب این مسیر را ادامه داده‌اند اما تاکنون نتوانسته‌اند ذره‌ای موفقیت کسب کنند.

از مهم‌ترین عواملی که باعث انس و پیوند عمیق ملت با انقلاب اسلامی و ارزش‌های امام راحل می‌شود، تطابق سبک زندگی ما مسئولان با سبک و سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس است؛ مسئولی که متعهد به ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد،‌ قطعا دغدغه مردم و نگرانی‌های ملت را، دغدغه و نگرانی خود می‌داند و برای بهتر شدن اوضاع ملت و کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند؛ کمااینکه در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان و شهدای ما همین مسیر را طی می‌کردند.

مسئول و مدیران انقلابی تا آرامش و آسایش مردم با احساس نکنند و رضایتمندی را در آن‌ها به وجود نیاورند، لحظه‌ای آرام نمی‌گیرند؛ این مسئله حقیقتی است که مصداق آن را در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس به وضوح مشاهده و تجربه کرده‌ایم.

یکی از آفت‌ها و چالش‌های پیش روی نظام و انقلاب اسلامی فاصله گرفتن برخی مسئولان از اهداف و ارزش‌های انقلاب است؛ در شرایطی که مردم در وضعیت نامساعد اقتصادی، روزهای سختی را تجربه می‌کنند، برخی مسئولان از یاد مردم غافل شده، برای خود کار می‌کنند و در رفاه کامل به سر می‌برند؛ لذا همین کم توجهی عده‌ای از مسئولان به امور مردم منجر به نارضایتی مردم از عملکرد آن‌ها شده است.

مردم با تمام وجود پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، اما عملکرد مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم شایسته و مورد قبول نیست؛ لذا مسئولان پشتیبانی مردم از انقلاب را قدر بدانند و برای خارج شدن از این وضعیت بحرانی اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها