امام جمعه کرمانشاه:

امروز دشمنان با تبلیغات منفی به دنبال ناامید کردن مردم هستند

آیت‎الله مصطفی علما انتخابات ریاست جمهوری را هم در ابعاد داخلی و هم خارجی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمنان با تبلیغات منفی به دنبال ناامید کردن مردم هستند اما همه باید در این انتخابات حضوری داشته باشیم.
کد خبر: ۴۴۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 26March 2021

امروز دشمنان با تبلیغات منفی به دنبال ناامید کردن مردم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهرستان، اظهار داشت: دولت فعلی و دولت آینده باید از همه توان خود برای رونق تولید و رفع موانع پیش روی آن استفاده کنند و برای تحقق این مهم باید از ظرفیت همه مردم و خصوصا جوانان نهایت استفاده را انجام دهند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را هم در ابعاد داخلی و هم خارجی بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: امروز دشمنان با تبلیغات منفی به دنبال ناامید کردن مردم هستند اما همه باید در این انتخابات حضوری داشته باشیم.

خطیب جمعه کرمانشاه مردمی بودن، مدیریت قوی، ایمان قوی، صداقت، سلامت، عدالت خواهی، معتقد به جوانان و فساد ستیزی را از ویژگی های رییس جمهور آینده برشمرد و افزود: امروز برخی از افراد نمی‌توانند سه میلیون تومان وام بگیرند اما عده ای میلیاردها تومان اختلاس می کنند که باید جلوی آنها گرفته شود.

 آیت الله علما ضمن انتقاد از ضعیف بودن پول ملی گفت: امروز ما هجدهمین کشور ثروتمند دنیا، دومین کشور دارنده گاز و دارای منابع عظیم نفت در جهان هستیم و نباید پول ملی ما ضعیف باشد و در عین حال باید بتوانیم همه تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم و فساد را هم ریشه کن کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: امام آمد و حاکمیت اسلام را برای مردم برگزید که در جهان بی نظیر بود و در این روز اسلام دوباره زنده شد و امام راحل توازن قدرت در دنیا را به هم زد.

آیت الله علما ضمن گرامیداشت نیمه شعبان و تبریک این روز به همه جهانیان گفت: از دیدگاه همه ادیان و مذاهب مساله مهدویت و ظهور منجی، امری مسلم و قطعی است به این دلیل که این موضوع با فطرت و سرشت انسان آمیخته است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به آیات فراوانی از قرآن و روایات مختلفی که بر تایید ظهور منجی تاکید دارد، گفت: طبق فرموده پیامبر اسلام انتظار فرج بالاترین عبادت است و انسان در زمان غیبت باید به تکلیف خود عمل کند و روز نیمه شعبان هم که به نام سربازان گم نام امام زمان نام گذاری شده، همه مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی این روز را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها