مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عنوان کرد؛

همکاری شهرداری ساری در احداث پروژه‌های فاز ۳ مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از تسریع در روند عملیات اجرایی احداث پروژه‌های عمرانی فاز ۳ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با همکاری شهرداری ساری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 28March 2021

همکاری شهرداری ساری در احداث پروژه‌های فاز ۳ مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در نشست با «حمیدرضا مرادی» سرپرست شهرداری ساری از همکاری شهرداری ساری برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قدردانی کرد و اظهار داشت: این مکان نماد رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شهرداری ساری خواست تا طراحی پروژه سردرب دوم در فاز ۳ مازندران در گذر تاریخ این مرکز فرهنگی را مطابق با معماری بومی، محلی و تاریخ مازندران برعهده گرفته و اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شمال کشور بوده که در مرکز استان در حال ساخت است بر تسریع در روند عملیات اجرایی احداث پروژه‌های عمرانی این مکان تاکید کرد.

این مسئول با عنوان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در هشت عرصه برگرفته از هشت سال دفاع مقدس در حال ساخت است، افزود: در این مکان نقش رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در عملیات والفجر ۸ و فتح فاو، اعزام مردم استان به جنگ، نقش استان در جنگ و تاریخ پایداری مازندران به نمایش گذاشته می‌شود.

کلنگ‌زنی سردرب دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

«حمیدرضا مرادی» سرپرست شهرداری ساری بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و دفاع مقدس را یکی از بخش‌های مهم تاریخ برشمرد که علاوه بر بُعد فرهنگی و ارزشی در ابعاد دیگر نیز تأثیرگذار است.

وی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را اقدامی ارزشمند در شهر ساری دانست که نشان از اهمیت موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: شهرداری ساری برای احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی پای‌کار است و همکاری در ساخت این مرکز یکی از برنامه‌های شهرداری مرکز استان است.

وی از ساخت سردرب دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس واقع در فاز ۳ مازندران در گذر تاریخ توسط شهرداری ساری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه هفته آینده همزمان با کلنگ زنی چند پارک در ساری آغاز می‌شود.

مرادی با بیان اینکه تملک زمین‌های باقی مانده از این مرکز فرهنگی در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت، افزود: بخشی از زمین‌های مورد نظر به زودی تملک خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار