معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان از مبلغان بومی بهره خواهد برد

حجت‌الاسلام جنتی محب گفت: با شروع موج چهار کرونا اداره کل اعزام مبلغ این سازمان در رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری از مبلغان بومی استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 12April 2021

سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان از مبلغان بومی بهره خواهد بردبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت الاسلام جنتی محب معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اقدامات اجتماعی و فرهنگی اداره کل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری با توجه به وضعیت جدید کشور و محدودیت‌های کرونایی، طراحی شده است.

وی ضمن اشاره به این مطلب که بهره‌مندی از مبلغان بومی اولویت اداره کل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی است عنوان داشت: با برنامه‌ریزی‌های این اداره مبلغان بومی سراسر کشور در مناطق تبلیغی خود در طرح «شهید سلیمانی»، «امداد فرهنگی»، «توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی»، «همکاری با کادر درمان»، «خدمت رسانی به خانواده مبتلایان و آسیب دیدگان از کرونا» و «طرح مواسات اسلامی و همدلی مؤمنانه» مشارکت خواهند داشت.

معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فعالیت گسترده مبلغان جهادی در مناطق مختلف کشور در عرصه‌های ذکرشده از ابتدای شیوع این بیماری در کشور آغاز و تاکنون ادامه داشته است و با هدایت و راهنمایی سکان‌دار انقلاب اسلامی در نوروز ۱۴۰۰؛ مبلغان مأمور به امیدآفرینی، تواصی به‌حق و صبر نیز شده‌اند لذا باید گفت که مبلغان، فرماندهان و افسران جنگ نرم هستند و امروز فعالیت این افسران جنگ نرم در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی به ملت با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان اهمیت بالاتری یافته است.

حجت‌الاسلام جنتی محب خاطرنشان کرد: بر این اساس سازمان‌های تبلیغی حوزوی ازجمله دفتر و سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، زمینه فعالیت‌های یادشده توسط مبلغان در ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه‌ها و سایر اماکن را فراهم خواهند ساخت و همکاری مبلغان با ستاد ملی کرونا، کادر درمان و متولیان طرح شهید سلیمانی و... افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ 231۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار