فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی در هرمزگان

سردار جعفری گفت: با هوشیاری و تلاش همه‌جانبه پلیس هرمزگان، قاچاقچیان در انتقال دو تُن و ۱۷۴ کیلوگرم مواد افیونی ناکام ماندند.
کد خبر: ۴۵۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ - 21April 2021

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۲ تُن مواد افیونی در هرمزگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان رودان با همکاری مأموران انتظامی میناب با اشرافیت اطلاعاتی، اعضای یک باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال دو محموله مواد افیونی از مبدا استان‌های شرقی کشور به شهرستان‌های رودان و میناب را داشتند، شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه پس از چندین روز کار اطلاعاتی و رصد اعضای اصلی این باند، محل بارانداز مواد مخدر در شرق کشور و همچنین مسیر انتقال این دو محموله کلان مواد مخدر شناسایی شد، افزود: طی یک عملیات ضربتی و منسجم دو دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محور ایستگاه شهید چغازردی میناب و ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان رودان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با تیزهوشی و اشرافیت اطلاعاتی مأموران سه قاچاقچی و سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: طی این عملیات یک تن و ۳۹۰ کیلو تریاک و ۲۷۵ کیلو هروئین از یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان رودان و همچنین ۳۵۸ کیلو تریاک و ۱۵۱ کیلو ماده مخدر شیشه از کامیون دیگر اعضای این باند در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات جمعا دو تن و ۱۷۴ کیلو گرم ماده مخدر کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و تلاش مأموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار