فرمانده دانشگاه شهید ستاری:

سپاه نهادی جوشیده از دل مردم و دارای جایگاهی ارزشمند است

امیر «رودباری» در دیدار با فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود انقلاب اسلامی است، نهادی جوشیده از دل مردم، با مردم و دارای جایگاه بلند و ارزشمند است.
کد خبر: ۴۵۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 22April 2021

سپاه نهادی جوشیده از دل مردم و دارای جایگاه بلند و ارزشمند استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌رس، امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) که بمناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انجام شد، ضمن تبریک این روز، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود انقلاب اسلامی است، نهادی جوشیده از دل مردم، با مردم و دارای جایگاه بلند و ارزشمند است که رشادت‌های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی نیروی هوایی ارتش را یکی از مهمترین عوامل قدرت نظامی و اقتدار ملی دانست و افزود: نیروی هوایی با داشتن تاریخچه‌ای نزدیک به یک قرن، افتخارات بزرگی را در راه حفظ عزت، استقلال میهن اسلامی و سربلندی ملت ایران برای خود ثبت کرده است.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری ادامه داد: نیروی هوایی ارتش مجموعه‌ای از تعهد و تخصص، علم و عمل، شجاعت و صلابت است که با تمام قدرت و شجاعت دلاور مندانه در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از رکور‌های جامعه هوانوردی را به نام خود ثبت و ضبط کرده است.

وی گفت: هم اکنون ما نظامیان وامدار و میراث‌دار رشادت، دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های بزرگ‍مردانی هستیم که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون آن‍هاست و لازم است و بهتر از گذشته، در راستای آرمان بزرگ انقلاب اسلامی یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش دوچندانی در راه کسب علم دانش و رسیدن به قدرت و توانمندی بر مبنای دانش، داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های این دانشگاه، با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر نزدیکی دانشگاه‌ها، هم‌افزایی و استفاده از تجارب مشترک، خاطرنشان کرد: امروز تعامل اثربخش و هم‌افزا با هدف ایجاد همکاری بین دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح در زمینه‌های مختلف پژوهشی و آموزشی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های طرفین ضروری است که بحمدلله در سطح خوبی برقرار است.

سردار سرتیپ غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) نیز با اشاره به اینکه در طول چهل سالی که از انقلاب گذشته، نقش آفرین ملت در تبعیت از ولایت، نقش آفرینی نیرو‌های مسلح در ایفای وظیفه خود در دفع خطرات و دشمنان و استقرار امنیت پایدار در سطح این کشور، مدیون این تعاملات و هم افزایی‌ها و داشتن یک نگاه واحد و مشترک به یک چشم انداز بلند است که زمینه ساز موفقیت‌های گام اول انقلاب را فراهم کرده است.

وی افزود: ما یک دشمن مشترک داریم و همه مستکبرین عالم برای جلوگیری از موفقیت‌های انقلاب دست به دست هم داده اند. ما در گام دوم انقلاب اسلامی برای مقابله با این دشمنی ها، به شدت نیازمند تداوم این حرکت‌ها برای حفظ انقلاب هستیم چرا که در گام دوم انقلاب، ما در حال نزدیک شدن به قله هستیم و هنگامی که به قله نزدیک می‌شویم، به رغم فاصله کم، باقیمانده راه سخت‌تر می‌شود و مستلزم حرکت و یافته‌های جدید علمی، الگو‌های جدید هم افزایی و پیدا کردن راه‌های کوتاه و میانبر منحصر به انقلاب اسلامی است.

در ادامه امیر سرتیپ دوم رودباری به همراه حجت الاسلام بنیادی رییس اداره عقیدتی سیاسی دانشگاه شهید ستاری از بخش‌های مختلف دانشگاه امام حسین (ع) بازدید کردند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها