مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خبر داد؛

هدف‌گذاری برای برگزاری ۷۰۰ عنوان «میز خدمت» در استان مرکزی

سرهنگ «عباسی» گفت: هدف‌گذاری برای برگزاری بیش از ۷۰۰ عنوان «میز خدمت» در استان مرکزی در سال جاری انجام شده است و انتطار می‌رود که دفاتر بسیج کارمندان در سطح استان، از کلیه ظرفیت‌ها برای خدمت بی‌منت به مردم و رفع مشکلات ولی نعمتان استفاده کنند.
کد خبر: ۴۵۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ - 18May 2021

هدف‌گذاری برای برگزاری ۷۰۰ عنوان «میز خدمت» در استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «ابراهیم عباسی» مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی، امروز (سه‌شنبه) در نشست مدیران و فرماندهان بسیج ادارات استان، اظهار داشت: بسیج کارمندان پرچم‌دار پیگیری مطالبات مردم و اقشار جامعه از دستگاه‌های اداری و دولتی است که در این راستا با راه‌اندازی طرح موفق «میز خدمت»، این رسالت مهم را دنبال می‌کند و خوشبختانه این طرح موفق علاوه‌بر این‌که آثار و برکات موثری داشته است، توانسته به یک الگو برای سایر دستگاه‌ها تبدیل شود.

وی افزود: از ابتدای تشکیل «میز خدمت» در بسیج کارمندان، به‌دلیل نقش مهم مسجد در انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات، محوریت کار، مساجد قرار گرفتند و برگزاری این طرح در مساجد علاوه‌بر این‌که بار دیگر کارکرد این اماکن مقدس را در انقلاب اسلامی احیا کرد، توانست مشکلات منطقه‌ای را بهتر مورد ارزیابی قرار دهد.

عباسی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا، بسیج کارمندان علاوه‌بر برگزاری میز‌های خدمت، خدمت‌رسانی به مردم، خصوصاً افراد آسیب‌دیده از کرونا و نقاط محروم را در اولویت گذاشت که در قالب تهیه بسته‌های «کمک مومنانه» و ارائه خدمات در زندان‌ها و خانواده‌های زندانیان انجام شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ «میز خدمت» در سطح استان مرکزی به همت ۱۲۰ دفتر بسیج کارمندان راه‌اندازی و بیش از ۵۰۰ عنوان از مشکلات مردم بررسی و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی شد.

عباسی با اشاره به وجود محدودیت‌های کرونا جهت برگزاری میز‌های خدمت به شکل جمعی، گفت: در صدد هستیم تا با ابتکار عمل، نگذاریم میز‌های خدمت متوقف شوند و در سال ۱۴۰۰ نیز آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با اشاره به هدف‌گذاری برای برگزاری بیش از ۷۰۰ عنوان «میز خدمت» در استان در سال جاری، گفت: انتطار می‌رود دفاتر بسیج کارمندان در سطح استان مرکزی از کلیه ظرفیت‌ها برای خدمت بی‌منت به مردم و رفع مشکلات ولی نعمتان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در کنار برگزاری «میز خدمت»، بسیج کارمندان در طول یک‌سال گذشته در راستای نهصت «کمک مومنانه» اقدامات بسیاری انجام داده و با ساماندهی بیش از ۴۵ گروه جهادی، اقدامات را در قالب «کمک مومنانه»، ضدعفونی اماکن و معابر، تولید ماسک و فعالیت در طرح «شهید سلیمانی» انجام می‌دهند.

عباسی تصریح کرد: برگزاری «میز خدمت» جهادی و سلامت در زندان با رویکرد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان و رفع مشکلات خانواده‌های آن‌ها، مهم‌ترین برنامه بسیج کارمندان در ایام پیش رو است که بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان در کنار بسیج کارمندان و سایر اقشار بسیج نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی گفت: امروز به منظور ارائه و ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در جمع مسئولین، مدیران و فرماندهان حوزه‌های بسیج ادارات استان حضور پیدا کردیم و علاوه‌بر بررسی برنامه‌ها، از سه حوزه برتر بسیج کارمندان که در سال گذشته نقش‌آفرینی‌های گسترده‌ای داشته‌اند، تقدیر به‌عمل آوردیم.

عباسی تاکید کرد: حوزه‌های بسیج کارمندان شهید رجایی (ره) ادارات کل، شهید باهنر (ره) اراک و شهید سلیمانی (ره) تفرش، در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که از زحمات فرماندهان حوزه‌ها و کلیه بسیجیان و مدیران آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خاطرنشان کرد: سال گذشته در حوزه بسیج ادارات شهید رجایی (ره) ادارات کل،  در ابعاد مختلف خدمت‌رسانی‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند که خدمت‌رسانی در مناطق محروم، راه‌اندازی پویش‌های خدمت‌رسانی، نقش‌آفرینی در طرح «شهید سلیمانی»، خدمت به خانواده‌های زندانیان و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، بخشی از اقدامات این حوزه بسیج است و خوشبختانه، هم از فرمانده و هم بسیجیان فعالی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار