رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

انقلابی بودن هزینه می‌‌خواهد و شهید می‌طلبد/ «شهرستان ادب» بر آرمان‌ها پایدار بماند

حجت‌الاسلام امرودی با تاکید براینکه انقلابی بودن هزینه می‌‌خواهد و شهید می‌طلبد، گفت: موسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» باید بر آرمان‌ها پایدار بماند.
کد خبر: ۴۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 23May 2021

انقلابی بودن هزینه می‌‌خواهد و شهید می‌طلبد/ شهرستان ادب بر آرمان‌ها پایدار بماندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز در جشن ۱۰ سالگی شهرستان ادب به پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: اتفاقات اخیر جبهه مقاومت یک پیروزی متفاوت و بزرگ است. امروز ابهت استکبار شکسته شده است و درحال فروریختن است و امروز دفاع به پشت درب‌های رژیم صهیونیستی رسیده است و به امید اینکه در یک دفاع نیم‌روزه و با ظهور حضرت حجت (عج)، شاهد پیروزی حق باشیم.

وی افزود: ۱۰ سال از شهرستان ادب گذشت؛ بعد از این ۱۰ سال بهترین صحبتی که می‌توان کرد، ارزیابی فعالیت این شهرستان فاخر و موثر است که ساکنان این شهرستان چه نمره‌ای خواهند گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: اولین مولفه مورد ارزیابی این شهرستان کارگزاران آن است. کارگزاران آن ۱۰ سال موفق عمل کردند، چراکه نخ تسبیح همه فعالیت‌ها ادبیات است. در میدانی که بسیاری می‌ترسند و بصیرت ندارند شهرستان ادب خوش می‌درخشد.

وی خطاب به علی‌محمد مودب گفت: انقلابی بودن هزینه می‌خواهد و شهید می‌طلبد. تولیدات این مجموعه در حوزه محتوا فوق‌العاده کار کرده است. دلیل توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مجموعه به خاطر برایند موفقیت‌آمیز آن است.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هم طی سخنانی گفت: آفت‌های زیادی متوجه مجموعه‌های مختلف می‌شود و شهرستان ادب باید مواظبت داشته باشد بر اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هایی که بخاطر آن ایجاد شده است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها