علی‌محمد مودب، شاعر انقلابی به سوگ مادر نشست

علی‌محمد مودب، شاعر انقلابی و مدیرعامل موسسه ادبی شهرستان ادب، داغدار درگذشت مادر شد.
کد خبر: ۴۷۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 27August 2021

علی‌محمد مودب، شاعر انقلابی به سوگ مادر نشستبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علی‌محمد مودب، شاعر مجموعه‌های آشنایی مانند «عاشقانه‌های پسر نوح» و «مرده‌های حرفه‌ای» و مدیرعامل موسسه ادبی شهرستان ادب به سوگ مادر نشست.

این شاعر خراسانی اهل تربت جام که بیش‌تر در حوزه شعر سپید، نیمایی و کلاسیک دسته‌بندی شعر می‌گوید و برنده یا نامزد جوایز مختلف ادبی از جمله کتاب سال جمهوری اسلامی است، صبح امروز مادرش را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داد.

خبرگزاری دفاع مقدس، این مصیبت را به شاعر انقلابی کشور و عضو هیأت علمی دهمین دوره جشنواره شعر فجر تسلیت می‌گوید و برای او بردباری آرزو می‌کند.

به همین مناسبت ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیامی درگذشت مادر آقای مودب را تسلیت گفت و نوشت: با کمال تاثر رحلت والده مکرمه را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند منان برای آن فقیده سعیده، علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان اجر و صبر مسالت می‌نمایم.

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در پیامی به مودب، به این شاعر و آموزگار ادبی تسلیت گفت.

مصطفی راضی جلالی نوشت: با آنکه می‌دانیم، هیچ گزیر و گریزی از بازگشت همه ما به سوی خالقِ جان و جهان‌آفرین نیست، اما فراق مادر اندوهی است که شکیبایی بر آن آسان نیست.

باید از خداوند صبر طلب کنیم و بخواهیم که خود او آرامشی به دل سوگوار شما عطا فرماید.

درگذشت مادر بزرگوارتان را به شما تسلیت می‌گوییم و آرزو می‌کنیم، آفریدگار مهربان شما را شکیبا و آن مرحومه را مشمول والاترین جایگاه‌ها بگرداند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار