فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست

سرهنگ «کریمی» گفت: عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد علاوه بر اینکه هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست موجب عزت ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت‌ها و بالندگی‌های ملت ایران را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۵۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 24May 2021

عملیات افتخارآمیز بیت المقدس هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در حاشیه همایش وحدت نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: ماهیت دفاع مقدس کاملا اسلامی است که رزمندگان و ملت ایران با روحیه ایثار و جهادی در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی کردند و دفاع مقدس ملت ایران سرآغاز صدور انقلاب اسلامی به دنیا است.

کریمی افزود: سالروز آزادی خرمشهر که به حق روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران نامگذاری شده سرآغاز سربلندی ملت ایران است و همواره به عنوان یکی از شکوه مندترین رخدادها در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح است.

وی ادامه داد: عملیات افتخارآمیز بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد علاوه بر اینکه هیمنه مستکبرین عالم را در هم شکست موجب عزت ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت ها و بالندگی های ملت ایران را فراهم کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: همچنین روز دزفول که به عنوان روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده یکی دیگر از مناسبت های مهم خرداد ماه است و امروز وظیفه داریم در راستای گرامیداشت این ایام وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

کریمی افزود: در راستای گرامیداشت ایام الله فتح خرمشهر و روز دزفول بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح استان مرکزی با مشارکت دستگاه ها و نهادها اجرایی می شود که شعار  محوری برنامه ها «ما مقتدریم» است.

وی خاطرنشان کرد: همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح استان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های ایام الله سوم خرداد پیش‌بینی شد که امسال به جهت شیوع بیماری کرونا به شکل محدود و در فضای باز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار