فتح خرمشهر،‌ فتح خون/ جانشین سپاه کربلا مازندران:

انتخابات یکی از خرمشهرهای پیش روی ماست

سرهنگ «محمدرضایی» گفت: انتخابات تجلی حضور مردم در صحنه است و این یکی از خرمشهر‌های پیش روی ماست و همه باید تلاش کنیم که حضور مردم حداکثری و در سایه معرفت باشد تا یک فرد ایده‌آل بتواند دولت انقلابی را پای کار بیاورد.
کد خبر: ۴۵۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 24May 2021

انتخابات یکی از خرمشهرهای پیش روی ما استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین سپاه کربلا مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان نکا با اشاره به سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: امروز روز مقاومت، ایثار، پیروزی و روز بسیار با عظمتی در تاریخ و تقویم انقلاب اسلامی است و ما هیچگاه آن طنین خوش و صدای ماندگار را وقتی که گوینده رادیو اعلام کرد خرمشهر شهر خون آزاد شد، را فراموش نخواهیم کرد.

وی با ارجاع به سخن امام که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، ادامه داد: خرمشهر ناموس این مملکت بوده که بخشی از آن در چنگال دشمن اسیر و آزادی و پیروزی آن افتخاری بسیار بزرگ بود که این سخن امام نشان از ارزش کار دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: برای فتح خرمشهر صدام اعلام کرده بود اگر ایرانیان خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آن‌ها می‌دهم که این خود نشان از سختی کار داشت، زیرا برنامه‌ریزی بعثی‌ها برای بلندمدت بود و در قالب یک ضربه چریکی و گرفتن خسارت نبود بلکه می‌خواستند بمانند و زمانی که وارد شهر شدند نوشتند آمدند تا بمانند.

این مسئول تصریح کرد: گویا برای همیشه قرار بود خرمشهر از جغرافیای ایران جدا شود، اما ما ملتی هستیم که نمی‌توانیم تجاوز دشمن را بی‌پاسخ بگذاریم که در عملیات الی بیت‌المقدس رزمندگان ایران آن را اثبات کردند و به همین واسطه امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد چراکه اگر کمک خدا نبود این کار شدنی نبود.

وی با توجه به اینکه امتداد این مقاومت را امروز در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌بینیم، گفت: عده‌ای قلیل در آن سرزمین با امکانات کم البته با کمک و درایت رهبر انقلاب و هوشمندی شهید سلیمانی وضعیت بهتری برای خود رقم زدند و ما توانستیم فرهنگ مقاومت را به کل دنیا صادر کنیم که امروز این فرهنگ، گفتمان، روش و راهبرد از ایران به بیت‌المقدس نیز رسیده است.

رضایی در ادامه افزود: همانجا که دشمن به گنبد آهنین خود می‌نازید و در ظاهر از قرار گرفتن در یک حاشیه امن به خود می‌بالید، اما در امان نبود و این هنر انقلاب اسلامی است که این فرهنگ از خرمشهر به بیت‌المقدس رسید و این تجلی قدرت و سنت خداوند است که اگر اراده کند این نیروی کم را با هر امکاناتی بر دشمن پیروز کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا شرط این پیروزی‌ها را مومن بودن ما به قدرت خداوند دانست و بیان کرد: اگر توان ناچیز خود را به قدرت بی‌پایان الهی متصل کنیم قطعا خداوند کمک خواهد کرد و نصرت خداوند فقط به یک جماعت تعلق می‌گیرد و آن هم مؤمنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه ما خرمشهر‌ها در پیش داریم، اضافه کرد: این دشمن بیش از ۴۲ سال است از انقلاب اسلامی سیلی‌های متعدد دریافت کرده و حیاتش به این است که انقلاب اسلامی را از سر راه بردارد بنابراین قطعا در این مسیر تلاش می‌کند و تنها راه پیروزی بر این دشمن، مومن شدن به نصرت خداوند و انجام درست وظیفه و تلاش است یعنی باید توان دفاعی خود را زیاد کنیم و موشک داشته باشیم، اما در نهایت برگ برنده ما در مقابل دشمن ایمان به خداوند است.

رضایی خاطرنشان کرد: اکنون انتخابات را در پیش داریم که برای ما بسیار حایز اهمیت است و آینده ایران به این انتخابات بستگی دارد و دشمن برنامه‌ریزی می‌کند مردم حضور پیدا نکنند، اما تنها راه نجات این کشور این است که یک دولت انقلابی دلسوز دغدغه‌مند پای کار بیاید، البته همه دولت‌ها زحمت کشیدند، اما امروز شرایط به گونه‌ای است که باید روحیه انقلابی‌گری را در دشمن ببینیم که با مشارکت بالا و انتخاب اصلح تیر خلاص را بر دشمن خواهیم زد.

وی حضور حداقلی مردم با توجه به مشکلات موجود در کشور را عاملی برای بهره‌برداری دشمن دانست و اذعان کرد: انتخابات تجلی حضور مردم در صحنه است که نسبت به کشور و آینده خود بی‌تفاوت نیستند که این یکی از خرمشهر‌های پیش روی ما است و همه باید تلاش کنیم که حضور مردم حداکثری و در سایه معرفت باشد تا یک فرد ایده‌آل بتواند دولت انقلابی را پای کار بیاورد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای استان مازندران تصریح کرد: نباید فتح خرمشهر را فراموش کنیم و همچنین یادمان نرود ما خرمشهر‌های زیادی پیش رو داشتیم و داریم که انتخابات یکی از این خرمشهر‌ها است که باید فتح شود، ما به این مردم مطمئن هستیم که ثابت کردند همیشه انقلاب را دوست داشته و دارند و آن را در بزنگاه‌ها تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار