حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:

رئیس جمهور باید انقلابی، جهادی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشد

حجت‌الاسلام «صالحی» ولایت‌مداری، ارزشی و مدبر بودن را سه شاخصه اصلی برای انتخاب ریاست جمهوری برشمرد و گفت: رئیس جمهور باید انقلابی، جهادی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشد.
کد خبر: ۴۵۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ - 01June 2021

رئیس جمهور باید انقلابی، جهادی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع فرماندهان و روحانیون نیروی زمینی ارتش مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران تقابل و دشمنی ذاتی دارند و به‌دنبال نشانه‌رفتن قدرت ذاتی ما هستند. تقابل ما با آمریکا مانند تقابل حق و باطل است که هیچ‌گاه این تقابل تمام نخواهد شد.

وی افزود: تجربه ما و تجربه تاریخی نشان داده است که هر کسی تسلیم شد، ذلیل شد؛ دشمن برای تحقق «ایرانِ ضعیف» تلاش می‌کند و ما برای تحقق «ایران قوی» تلاش می‌کنیم. امروز به لحاظ قدرت منطقه‌ای، ایران به سطحی رسیده است که هیچ معاهده و معادله‌ای در منطقه جز با جلب نظر ایران امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام صالحی به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: انتخابات این دوره، اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم و بعد از سیطره ویروس کرونا و پشتوانه مردمی نظام و خنثی‌کننده تهدیدات دشمن و «قدرت‌ساز ارزان» است که اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور حداکثری مردم بسیار بالاست.

وی با تاکید بر این‌که شرکت در انتخابات واجب عینی است، نه واجب کفایی و طبق فرمایش امام از اوجب واجبات است، گفت: اقتدای ما به رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان دو خواسته دارند که یکی «انتخاب اصلح» و دیگری «مشارکت حداکثری» است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، ولایت‌مداری، ارزشی و مدبر بودن را سه شاخصه اصلی برای انتخاب ریاست جمهوری برشمرد و بیان داشت: رئیس جمهور باید انقلابی، جهادی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشد.

صالحی خاطرنشان کرد: این درست است که ما در مسائل اقتصادی مشکل داریم، اما می‌توانیم با مشارکت حداکثری کسی را انتخاب کنیم که با فساد مبارزه کند؛ دستاورد‌های ۴۲ ساله جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پزشکی، نظامی، هسته‌ای و... باید برای مخاطبین تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار