«بهار قلب ما» در مشهد تولید و منتشر شد

فرهنگسرای امید با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، «بهار قلب ما» را به مناسبت میلاد امام رضا تولید و منتشر کرده است.
کد خبر: ۴۶۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 20June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، باشگاه نوجوانی پیرنگ در ادامه تولیدات خود، به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام، سومین تولید تصویری خود به نام «بهار قلب ما» را تولید و منتشر کرده است.

این باشگاه نوجوانی که به همت فرهنگسرای امید تاسیس شده است، پس از چندین مرحله استعدادیابی و کشف علاقه‌مندی اعضای خود، گروه سرودی را با حضور نوجوانان تشکیل داده است. این گروه تاکنون تولیدات تصویری متنوعی را در مناسبت‌های مختلف تولید کرده است که از آن جمله می‌توان به «مراد جهان» به مناسبت رحلت امام خمینی و «سلام بر قدس» به مناسبت روز قدس اشاره کرد.

فرهنگسرای امید با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (قطارهای ۵ ستاره نور) در جدیدترین تولید خود و در آستانه ولادت امام هشتم، «بهار قلب ما» را تولید و منتشر کرده است. نوجوانان پیرنگی در سفری از تهران به مشهد و در حرم علی بن موسی الرضا این سرود را با حال و هوایی معنوی ضبط کرده‌اند.

عوامل تولید «بهار قلب ما» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سجاد ساجدی، شاعر: محمد جواد اللهی‌پور، آهنگساز: رضا حق‌گوی و مربی فنی: امیر نجاتی.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار