مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

حضور حماسی و دشمن شکن مردم، تجدید بیعت با خون شهدا بود

سرهنگ پاسدار «کریمی»: یکی از توصیه‌های مهم شهدا، مشارکت در امور انقلاب بود و همواره ما را به حفظ کیان کشور توصیه می‌کردند، از همین رو سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حماسی مردم، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام و شهدا بود.
کد خبر: ۴۶۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 20June 2021

حضور حماسی و دشمن شکن مردم، تجدید بیعت با خون شهدا بودسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، پس از برگزاری انتخابات شکوهمند 28 خرداد ماه، ضمن گرامیداشت حضور حماسی مردم در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: در طی ماه های منتهی به انتخابات، دشمنان قسم خورده مردم و انقلاب، که در این چهل و دو ساله عمر انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی برای آسیب رساندن به این مردم فرو گزار نکرده اند، تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم پای صندوق های رای کردند اما ملت بیدار و هوشیار ایران مثل همیشه دشمنان را با حضور آگاهانه خود شکست دادند.

سرهنگ کریمی در ادامه گفت: یکی از رموز توفیقات مردم ایران در این سالها، بدون شک درس گرفتن از دوران هشت ساله دفاع مقدس و ایثار گر‌یهای رزمندگان سپاه اسلام بوده است که هیچ گاه نگذاشته تا مردم این کشور در مقابل استکبار تن به شکست بدهند. از آنجایی که یکی از توصیه های مهم شهدا، مشارکت در امور انقلاب بوده و همواره ما را به حفظ کیان کشور توصیه میکردند، از همین رو سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، با حضور حماسی مردم، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام و شهدا بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در پایان گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات، وظیفه سنگینی متوجه مسئولین نظام جمهوری اسلامی شده است. حالا که مردم با تمام گلایه‌مندی به حقی که داشتند، بازهم پای انقلاب ایستادند و باعث شدند تا دشمنان مایوس گردند، نوبت مسئولین است تا با کمک از فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری بویژه در حوزه انتخابات، یک به یک مشکلات مردم را پایان بخشند و شیرینی این پیروزی را در کام مردم دو چندان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها