در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

«نوش‌آبادی» رئیس باشگاه کشور‌های تحریمی شد

حسین نوش‌آبادی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس باشگاه کشور‌های تحریمی‌ها انتخاب شد.
کد خبر: ۴۶۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ - 29June 2021

«نوش‌آبادی» رئیس باشگاه کشور‌های تحریمی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس با اکثریت آراء، به عنوان رئیس کمیته باشگاه کشور‌های تحریمی، انتخاب شد.

بر همین اساس نوش آبادی در این خصوص اظهار داشت: فعال کردن دیپلماسی پارلمانی و گفتگو با اعضای پارلمان‌های کشور‌های تحریمی که بیش از ۳۰ کشور هستند، ظرفیت عظیمی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، فراهم خواهد کرد.

وی افزود: با فعال شدن باشگاه کشور‌های تحریمی و ایجاد ساز و کار بین‌المللی، و هم‌گرایی و هم‌افزاییِ این کشور‌ها با یکدیگر، آثار منفی تحریم‌های ظالمانه را به حداقل خواهد رساند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه کشور‌های تحریمی با یکدیگر، گسترش روابط و مناسبات جمعی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، مورد تأکید قرار داد. یارگیری بین‌المللی و تلاش هماهنگ همه کشور‌های مورد تحریم و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های مختلف این کشورها، موجب بی‌اثر شدن آثار اقتصادی تحریم‌های آمریکا خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اظهار کرد: وفاق و همبستگی کشور‌های تحریمی گامی مهم و بهترین راهبرد برای مصون‌سازی کشورهاست، اتحاد استراتژیک کشور‌های تحریمی، موجب هراس آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گر خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار