دیدار رئیس دستگاه اطلاعات مصر با مقام‌های رژیم صهیونیستی

منابع مطلع می‌گویند رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر طی سفر به فلسطین اشغالی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشته و قرار است با وزیر جنگ این رژیم نیز رایزنی کند.
کد خبر: ۴۷۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 18August 2021

دیدار رئیس دستگاه اطلاعات مصر با مقام‌های رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر به فلسطین اشغالی خبر دادند.

نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز» به نقل از منابع مطلع گزارش داد که کامل صبح امروز (چهارشنبه) با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشته و قرار است امشب با «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم نیز ملاقات کند.

بر اساس این گزارش‌ها، موضوع دیدار وی با مقام‌های رژیم صهیونیستی، تبادل آتش روز گذشته بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه است که سه ماه بعد از پایان جنگ ۱۲ روزه اخیر و شکست تل‌آویو در برابر گروه‌های مقاومت رخ داد.

منابعی در نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به وبگاه «تایمز اسرائیل» گفتند مسئله سفر بنت به واشنگتن نیز یکی دیگر از موضوعات مطرح‌شده در این دیدار است، زیرا مصری‌ها می‌خواهند به دولت جدید آمریکا ثابت کنند که در حال هدایت جنبشی هستند که می‌تواند به بهبود اوضاع منطقه کمک کند.

به گفته این منابع، هیچ ارتباطی بین گفت‌وگو‌های دستگاه اطلاعاتی مصر و رژیم صهیونیستی درخصوص انتقال پول از دولت قطر برای کارمندان در نوار غزه وجود ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند و مدعی شدند، حداقل یک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکش به شلیک موشک به «سدیروت» گفتند که در زمان، مکان و شرایط مناسب پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها