در پیام استاندار خوزستان آمده است؛

مردم خوزستان همیشه حافظ مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده‌اند

سلیمانی دشتکی گفت: مردم شریف خوزستان خطه شهیدان در همه دوران‌ها همراه با خیل عظیم مشتاقان حسین (ع)، به تاسی از قیام کربلا با علم و بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان، حافظ واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده‌اند.
کد خبر: ۴۷۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 18August 2021

مردم خوزستان همیشه حافظ مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان در پیام تسلیتی تاسوعا و عاشورا را یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت دانست و اظهار داشت: عاشورا روزی است که سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین در محشر کربلا به عالمیان درس ایمان، حریت و آزادگی آموخت.

وی افزود: مردم شریف خوزستان خطه شهیدان در همه دوران ها همراه با خیل عظیم مشتاقان حسین (ع)، به تاسی از قیام کربلا با علم و بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان، حافظ واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده اند.

استاندار خوزستان در این پیام فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه مردم شریف خوزستان تسلیت گفت.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: اکنون که به دلیل بروز و شیوع ویروس کرونا شرایط به گونه ای دیگر رقم خورده و اجرای مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان با محدودیت هایی مواجه گردیده است، امیدوارم عزاداران در مراسم و سوگواری ها، ضمن حفظ شور و شعور حسینی (ع)، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با کرونا یاری نمایند.

امید است در سایه بیرق امام حسین (ع) و عنایت آن امام همام، ادامه دهنده مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار