با حضور پوتین؛

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه آغاز شد

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ با سخنرانی رئیس جمهور این کشور و مقاماتی از ۴۳ کشور جهان از جمله ایران آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 23August 2021

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه آغاز شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ با حضور ۴۳ کشور جهان از جمله ایران از امروز در پاتریوت پارک نظامی مسکو آغاز شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که برای نخستین بار سخنران مراسم افتتاحیه این مسابقات بود، بر ضرورت همکاری و همگرایی کشور‌های دوست در زمینه دفاعی تاکید کرد و ظهار داشت: برپایی این رقابت‌ها موجب تقویت توان و آمادگی نظامیان و تبادل تجربیات مفید نظامی بین کشور‌های حاضر در مسابقات خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه مسابقات، امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه، مقامات بلندپایه دفاعی و نیز تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات حضور داشتند. پس از سخنان ولادیمیر پوتین، تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه عبور کردند و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی که ۱۵ روز ادامه خواهد یافت، بطور رسمی آغاز شد.

این رقابت‌ها در ۳۴ رشته برگزار می‌شود و علاوه بر روسیه که میزبان اصلی مسابقات به شمار می‌رود، کشور‌های ایران، چین، قزاقستان، قطر، صربستان، بلاروس، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان و ارمنستان نیز میزبانی برخی رشته‌های مسابقات را بر عهده دارند.

جمهوری اسلامی ایران با ۱۲ تیم در این مسابقات حضور یافته و علاوه بر حضور در کشور‌های روسیه، بلاروس، قزاقستان و دیگر کشورها، میزبانی ۳ رشته غواصی عمق، جام دریا و اربابان سلاح را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار