حقایق‌پور:

خدمات‌دهی به ایثارگران با افتتاح ساختمان بنیاد در محمدیه تسهیل شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در افتتاح ساختمان اداری جدید بنیاد در شهر محمدیه گفت: با به بهره‌داری رسیدن این پروژه، خدمات‌دهی مطلوب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محمدیه تسهیل شد.
کد خبر: ۴۸۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 03October 2021

خدمات‌دهی به ایثارگران با افتتاح ساختمان بنیاد در محمدیه تسهیل شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم افتتاح ساختمان اداری جدید بنیاد در شهر محمدیه که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد جمعیت آمار ایثارگری استان قزوین در محمدیه است، این موضوع باعث شد تا مسئولان بنیاد دفتری را در این شهر به منظور خدمات‌رسانی سریع به جامعه ایثارگران و کاهش رفت و آمد آن‌ها به شهر الوند دایر کنند.

وی افزود: این دفتر به صورت استیجاری در سال ۹۴ به همت اعضای شورا و شهرداری محمدیه دایر شد که هزینه‌های اجاره آن بالا بود به همین دلیل مسئولان بنیاد تصمیم گرفتند زمینی را برای ساخت آن در نظر بگیرند که این مهم با رایزنی‌های مختلف با مسئولان مربوطه انجام شد. اکنون عملیات عمرانی ساختمان جدید اداری دفتر بنیاد در محمدیه طی یک سال در ۲ طبقه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد به اتمام رسیده که موجب تسهیل خدمات‌دهی مطلوب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این شهر شده است.

حقایق‌پور، از زحمات همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین و شهر محمدیه به‌ویژه «یدالله محمدبیگی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین که در ساخت این پروژه زحمات بسیاری را متحمل شدند، تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد استان قزوین افزود: اکنون نیز برای احداث آسانسور و گازکشی این پروژه نیازمند اعتبارات هستیم که از مسئولان استانداری قزوین انتظار می‌رود در تامین این اعتبارات کمک حال بنیاد باشند. جامعه ایثارگران از مسئولان انتظاری ندارند که این مهم نشان‌دهنده بزرگی آنهاست، ولی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در جهت خدمات‌رسانی به این قشر معظم همت کنند.

حقایق‌پور با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو مهمترین رسالت‌های بنیاد است، گفت: اکنون این نهاد در کنار فرهنگ یاد شده در مقوله ایثار اجتماعی و نهادینه کردن آن تلاش می‌کند که شهید علی لندی نمونه بارز آن است. قزوین نیز زمینه‌های خوبی در ایثار اجتماعی دارد که با همکاری مسئولان فرهنگی می‌توان در اشاعه آن اقدامات موثری را انجام داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار