جهاد اسلامی:

کرانه باختری، گورستان پروژه صهیونیسم خواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت که جلوگیری از عدم ایفای نقش غزه در فرماندهی طرح ملی فلسطین، به شکست منتهی خواهد شد؛ زیرا کرانه باختری، گورستان پروژه صهیونیسم خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵ - 05October 2021

کرانه باختری، گورستان پروژه صهیونیسم خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت که خون شهدای کرانه باختری و قدس با هم در آمیخته شده است.

خبرگزاری سما به نقل از البطش گزارش داد، این آمیزش خون، بیانگر وضوح و درستی دیدگاه مبتنی بر آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان است.

وی تأکید کرد، جلوگیری از عدم ایفای نقش غزه در فرماندهی طرح ملی فلسطین، به شکست منتهی خواهد شد؛ «زیرا کرانه باختری، گورستان پروژه صهیونیسم خواهد بود».

این مسئول جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: «با هم در غزه، دیدار می‌کنیم و پروژه آزادسازی را ادامه می‌دهسم تا شهدایمان در قدس را تکریم کنیم».

البطش تصریح کرد، ترور مجاهدان ما در قدس و «برقین»، تلاش ناکامی است تا مقاومت غزه نتواند بار دیگر قدرت بگیرد.

وی با بیان اینکه، قدس، عنوان جنگ با رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد، مهمترین نتیجه نبرد شمشیر قدس، تأکید بر اتحاد ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری، اراضی ۱۹۴۸ است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی نسبت به تداوم محاصره نوار غزه هشدار داد و گفت که این مسئله، یقینا به انفجار وضعیت منتهی خواهد شد.

البطش ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، از مردم فلسطین خواست که با طرح‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند و به فشار خود علیه این رژیم ادامه دهند تا حقوق خود را احقاق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها