دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان کرمانشاه

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه در سومین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۸۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ - 26October 2021

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان کرمانشاهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از استماع مطالبات و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعات تأمین مسکن، معیشت و اشتغال پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت اشتغال پایدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواستار رسیدگی به موضوع اشتغال و درمان آن‌ها شد و دستورات لازم در این رابطه را صادر کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار ویدئو کنفرانسی با اشاره به نقش مددکاران اجتماعی برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواستار رسیدگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به مشکلات جامعه ایثارگری شد.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر ادامه ارتباط تصویری با ایثارگران استان‌های مختلف، تصریح کرد: با توجه به بیماری کرونا و اینکه امکان تجمع و دیدار‌های چهره به چهره محدودتر از گذشته شده است می‌توان از این روش برای ارتباط با ایثارگران استفاده کرد.

محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ویدئو کنفرانسی مشکلات ایثارگران استان کرمانشاه را مورد بررسی قرار دادند.

حجت‌الاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز به معرفی خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که در این دیدار حضور داشتند پرداخت.

در این دیدار «آرزو بیگ رستمی»، «فریدون خاتمی»، «نیکروز بارانی شاه‌محمدی»، «جمال‌الدین الماسی»، «تورج صالحی فرد»، «فرشته ترازویی»، «کامران نوروزی» و «یزدان نظری» از فرزندان شهدا و «فاطمه گومه» جانباز ۲۵ درصد حضور داشتند و با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها