نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ساختار‌ جدید وزارت دفاع آماده شده است

عزیزی درباره نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر و مسوولان وزارت دفاع، گفت: ساختار‌های جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آماده شده که وزیر دفاع درباره آن‌ها گزارشی را به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه داد.
کد خبر: ۴۸۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 01November 2021

ساختار‌ جدید وزارت دفاع آماده شده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، ابراهیم عزیزی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در توضیح بازدید روز دوشنبه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: در ادامه نظارت‌های میدانی کمیسیون و جلسات مشترک با وزارتخانه‌های تخصصی مربوطه، اعضای کمیسیون با وزیر و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نشست مشترکی را در محل این وزارتخانه برگزار کردند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: وزیر دفاع گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت اخیر ارایه کرد، همچنین ساختارها، چارچوب و برنامه‌هایی که برای این وزارتخانه پیش‌بینی شده را بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساختار‌های جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مهیا شده که وزیر درباره آن‌ها گزارش داد و در ادامه جلسه به معارفه افرادی که در پست‌های مدیریتی منصوب شدند، پرداخت.

عزیزی یادآور شد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه مشترک دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره تحولات دفاعی و موضوعاتی که در حوزه وزارت دفاع قابل پیگیری است، مطرح کردند.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: نشست امروز کمیسیون کاربردی بود و در راستای اهداف وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی می‌تواند تعیین کننده باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار