وزیر کشور در اراک:

حضور در بین مردم، مهم‌ترین توصیه به کارگزاران دولتی است

«وحیدی» گفت: مهم‌ترین توصیه دولت به استانداران و کارگزاران دولتی، حضور در بین مردم، دیدار چهره به چهره و گسترده با اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۴۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 08November 2021

حضور در بین مردم، مهم‌ترین توصیه به کارگزاران دولتی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «احمد وحیدی» وزیر کشور که برای معرفی استاندار مرکزی به اراک سفر کرده است، امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص معرفی استانداران اظهار داشت: اکثر استانداران معرفی شده و تعداد کمی باقی مانده‌اند که در روز‌های آتی معرفی خواهند شد.

وی دولت سیزدهم را دولت مردمی عنوان کرد و افزود: ویژگی دولت این است مسئولین از استاندار گرفته تا فرمانداران باید تمام‌وقت در کنار مردم باشند و حرف‌های مردم را بشنود و مشکلات را برطرف کنند.

وزیر کشور ادامه داد: مهم‌ترین توصیه دولت به استانداران و کارگزاران دولتی حضور در بین مردم، دیدار چهره به چهره و گسترده با اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی از ظرفیت‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار است، گفت: اولین مسئولیت، بازگرداندن واحد‌های دارای مشکل به تولید و تکمیل ظرفیت‌هاست.

وحیدی بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود صنعتی و به تولید حداکثری رساندن صنایع استان مرکزی برای حل مشکل اشتغال و ثروت‌آفرینی برای کشور را ضرورتی مهم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها