نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

اخلاص و شایسته‌سالاری رمز موفقیت دولت سیزدهم است

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: اخلاص و شایسته‌سالاری رمز موفقیت دولت سیزدهم در شرایط فعلی کشور است که باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۴۸۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ - 08November 2021

اخلاص و شایسته‌سالاری رمز موفقیت دولت سیزدهم در شرایط فعلی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در مراسم معارفه استاندار جدید مرکزی اظهار داشت: شرط موفقیت دولت سیزدهم، انتخاب مدیران و مسئولینی صادق و شایسته و همچنین با نیت خالص وارد شدن برای حل مشکلات است و امیدواریم استاندار جدید مرکزی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و استان حضرت امام خمینی (ره) بیفزاید.

وی با بیان این‌که استان مرکزی استان مفاخر است، گفت: حضرت امام خمینی (ره) در رأس همه مفاخر استان مرکزی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: استان مرکزی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید حکیمانه و با تدبیرات صحیح از آن‌ها برای حفظ منافع مردم و جامعه بهره‌برداری کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای ولایت‌فقیه و مردم‌سالاری دینی، فصل جدیدی در جهان بشریت گشود و این امانت الهی در طول ۴۲ سال گذشته، با وجود همه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها به‌خوبی حفظ‌ شده و باید با قوت از این امانت بزرگ پاسداری و محافظت کرد.

امام جمعه اراک بیان کرد: خوش درخشیدن ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی یک ضرورت است؛ چراکه شرایط منطقه‌ای و بین‌الملی بسیار حساس است؛ بنابراین باید قدرت، شوکت و عظمت ایران اسلامی همچون گذشته در جهان بشریت بدرخشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: همان‌گونه که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران در عملیات موفقیت‌آمیز شکست هیمنه شیطان بزرگ در سرقت نفت ایران در دریای عمان خوش درخشیدند و سیلی محکمی به آمریکایی‌ها زدند و افتخارآفرین شدند، لازم است این حماسه‌آفرینی در همه عرصه‌های بین‌المللی ظهور و بروز داشته باشد و قدرت انقلاب اسلامی را به رخ دنیا بکشاند.

وی ادامه داد: نباید از مسائل ملی و کلان در استان مرکزی و کشور غفلت شد و مبادا به‌دلیل منافع شخصی و حزبی مصلحت‌ها و منافع مردم و نظام اسلامی نادیده گرفته شود؛ چراکه خیانت به آرمان‌های نظام و شهدا محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این‌که اخلاص و شایسته‌سالاری رمز موفقیت دولت سیزدهم در شرایط فعلی کشور است که باید مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: تحقق عدالت در همه بخش‌های کشور یک ضرورت مهم است که باید همه توان و ظرفیت‌های لازم برای تحقق عدالت پای کار بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها