صدرالحسینی مطرح کرد؛

قدرت‌نماییِ نخست‌وزیرِ «اسرائیل» برای برون رفت از مشکلات منطقه‌ای

کارشناس غرب‌آسیا حاشیه‌سازی و قدرت نمایی را راهکار نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برون رفت از مشکلات داخلی و منطقه‌ای دانست.
کد خبر: ۴۸۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 10November 2021

قدرت‌نماییِ نخست‌وزیرِ دوساله اسرائیل برای برون رفت از مشکلات داخلی و منطقه‌ایبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سیدرضا صدرالحسینی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «رویداد» از ضعف عمومی در بین نیرو‌های صهیونیست سخن گفت که خود صهیونیست‌ها نیز بدان اذعان دارند.

وی وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی درونِ این رژیم را مضاف بر مشکلاتِ کرونا دانست و اظهار داشت: در رسانه‌های این رژیم خلافِ این مسئله مطرح شده بود و امروز بنِت با مشکلاتی رو به رو است و نخواهد توانست کاری را در طولِ خدمت خود به پایان برساند.

صدرالحسینی گواه این ادعا را تشکیل یک دولت شکننده در رژیم صهیونیستی و متشکل از احزاب مختلف عنوان کرد و افزود: بنت شرایطی دارد که باید امور جاری رژیم صهیونیستی را آن هم ظرف دو سال برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه حاشیه‌سازی و قدرت نمایی در دستور کار نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در این راستا اقدامات ضد سایبری خود را بزرگ نمایی فزاینده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مقابل هر اتفاقی که در حوزه سایبری آن‌ها رخ می‌دهد، مثلا یکباره مجموعه شهری بزرگ به خاموشی می‌رود و یا اسامی یک تیپ نظامی آن‌ها با عکس و همه مشخصات و ایمیل‌ها لو می‌رود، از سوی آن‌ها با سکوت رو به رو می‌شود.

صدرالحسینی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: تنها راه برون رفت صهیونیست‌ها انجام یکسری اقدامات کور و بی نتیجه است، ولی امروز پدافند کشوری مثل سوریه به مانند گذشته نیست و از ۱۴ ماه گذشته تا امروز، این پدافند اقتدار لازم را در فضای هوایی سوریه نشان داده است و برخی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی علی‌رغم اینکه با فاصله‌ای بمباران خود را اجرایی می‌کردند، مجبور به فرار شدند.

وی تصریح کرد: موشک‌های صهیونیست‌ها توسط پدافند هوایی سوریه مورد آسیب قرار گرفت و به نظر می‌رسد اسرائیل بیشتر درپی شوآف باشد تا حیات خود را به اثبات برساند.

صدرالحسینی در پایان گفت: صهیونیست‌ها خواهان این هستند تا نشان دهند این فشار‌ها و لطمات مختلف، هنوز آن‌ها را از پای نینداخته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار