مدیر اداره کتاب سازمان بسیج:

باید فرهنگ بسیجی تبدیل به مقالات پژوهشی شود

کبریایی در آیین رونمایی از کتاب «منشور کارآمدی؛ مطالبات رهبری در حوزه بسیج» گفت: باید فرهنگ بسیجی تبدیل به مقالات پژوهشی شود تا بتوان از آن استفاده کرد و کشورهای دیگر از آن الگو بگیرند.
کد خبر: ۴۹۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 23November 2021

کبریاییبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدجعفر کبریایی» مدیر اداره کتاب سازمان بسیج در آیین رونمایی از کتاب «منشور کارآمدی؛ مطالبات رهبری در حوزه بسیج» اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های کتاب ماندگاری است و رهبر انقلاب اسلامی هم فرمودند: کتاب هویت تمدنی برای کشور دارد.

وی افزود: در رسانه یکی از نیازهای اساسی این است که ما در این حوزه تولید ادبیات کنیم همانطور که بسیاری از نظریات توسط متخصصین امر به یک ادبیات موضوعی تبدیل می‌شود و بعدها مرجع مقالات می‌شود در حوزه فرهنگ بسیجی هم نیاز به تولید ادبیات داریم تا به عنوان منبع برای مخاطبان معرفی شود. منابعی که بعدها تا هزار سال می‌ماند.

مدیر اداره کتاب سازمان بسیج گفت: متاسفانه در طول 40 سال انقلاب اسلامی برخی از کتابها در حوزه معرفی بسیج موفق نبودند و در زمینه مقالات علمی کار زیادی صورت نگرفته است.

کبریایی تصریح کرد: امیدواریم کتاب «منشور کارآمدی؛ مطالبات رهبری در حوزه بسیج» نوشته حسن علایی فعال فرهنگ بسیج و بسیجی را تحلیل کند و چه خوب که تحلیل این حوزه از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد و مسیر بسیج را برای مخاطبان تبیین کرده اند.

وی با بیان اینکه باید مولفین و پژوهشگران حوزه بسیج را تشویق کرد، اظهار کرد: وقتی بسیج در ایران و حوزه بین‌الملل ازجمله محور مقاومت تاثیرگذار است و کارآمدی خود را در عراق، سوریه و لبنان نشان داده است، چرا نباید در این حوزه مقالات علمی عرضه کنیم و چرا در دانشگاه دافوس نباید فرهنگ بسیجی تبدیل به مقالات پژوهشی شود تا بتوان از آن استفاده کرد و کشورهای دیگر از آن الگو بگیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار