عموی شهید «ابراهیم پیکار»؛

مردم شهرستان درگزین در استقبال از خانواده شهید پیکار سنگ تمام گذاشتند

«پیکار»گفت: مردم شهرستان درگزین استان همدان رسم میهمان نوازی را به نحو احسن به جا آوردند و در استقبال از خانواده شهید ابراهیم پیکار سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۴۹۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ - 27November 2021
مردم شهرستان درگزین سنگ تمام گذاشتند.حاج «حمید پیکار» عموی شهید «ابراهیم پیکار» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان درباره خصوصیات اخلاقی شهید پیکار، اظهار داشت: شهید پیکار در منزل، راهنمای ما بود و سعی می‌کرد در جایگاه برادری خود برای هر کس، هرکاری از دستش برمی آید انجام دهد.

وی افزود: در دوران نوجوانی حس کمک و دستگیری وی قوت بیشتری گرفت و هر جایی که به وجودش نیاز بود، بلافاصله خود را می‌رساند و در محل به دست‌گیری و یاری رسانی معروف بود به طوری که بدون چشمداشت از کسی هر آنچه در طبق اخلاص داشت در اختیار دیگران قرار می‌داد.

‌پیکار درباره نحوه ورود به جبهه و شهادت برادرزاده خود متذکر شد: به صورت داوطلبانه و به عنوان پاسدار افتخاری در جبهه حاضر شد و بعد از مدتی به ما اطلاع دادند که ابرهیم به شهادت رسیده است. پس از شهادت خیلی به دنبال پیکر برادرزاده‌ام گشتیم و هر جایی که گمان می‌کردیم بتوانیم سراغی بگیریم سر زدیم، ولی متاسفانه نشانی از شهید به دست نیاوردیم.

وی درباره استقبال مردم شهرستان درگزین از خانواده شهید پیکار گفت: ما در استان بوشهر از وجود چنین شهرستانی در استان همدان بی‌خبر بودیم و از طریق نقشه، دوستان و آشنایان از وجود شهرستان درگزین با خبر شدیم و خداروشکر که مردم این شهرستان برای ما سنگ تمام گذاشتند و مطمئن هستیم که ابراهیم اینجا در غربت نیست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها