دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان آذربایجان شرقی

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه، در هفتمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۹۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ - 08December 2021

دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان آذربایجان شرقیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان آذربایجان شرقی پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی، چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت و توان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراکز استانی اظهار داشت: قابلیت‌های بالایی در مراکز استانی در راستای خدمات به ایثارگران داریم و تلاش بر این است از این ظرفیت نهایت استفاده بشود.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: جوانان در جامعه ایثارگری باید اولویت زندگی خود را بر روی اشتغال‌زایی بگذارند و تا جوان هستند کارآفرینی کنند تا از لحاظ مالی خود را به ثبات و استقلال برسانند.

عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد آنان پرداخت.

«رضا لطفی نگارستانی»، «بهناز امینی»، «علیرضا میر صابری»، «سولماز پورصمد ثالث»، «امیر موسوی»، «علیرضا پیرجباری»، «صمد قاسم‌پور»، «نرگس تقی‌زاده بنایی»، «امیر اسدی‌اصل» و «پری شوقی» از ایثارگران حاضر در این دیدار ویدئوکنفرانسی بودند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار