مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

آلبوم «تهران جان» دربرگیرنده جذابیت‌های تهران به عنوان پایتخت شیعه است

سمیعی درخصوص آلبوم موسیقی «تهران جان» گفت: این آلبوم دربرگیرنده جذابیت‌های زیادی برای معرفی هرچه بهتر شهر تهران به عنوان پایتخت شیعه است.
کد خبر: ۴۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 25December 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «امیرحسین سمیعی» مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «تهران جان» با بیان اینکه تولید این مجموعه حاصل همکاری راهبردی مجموعه‌های فرهنگی مناطق تهران با ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، اظهار داشت: همواره تلاش کرده‌ایم یک ارتباط پویا و مستمر با مناطق شهرداری داشته باشیم. در این راستا ما همکاری با هر منطقه‌ای را با توجه به پتانسیل‌های فرهنگی مناطق آغاز کردیم که در این چند ماهه به مرحله اجرا رسیده است.

وی با تاکید براینکه تهران پایتخت شیعه جهان است، گفت: این کلید واژه بسیار مهمی است که در این چند وقت باید به آن توجه بیشتری می‌کردیم. این شهر، شهر خوبی‌های زیادی است که در این چند روزی که هوا تمیز شده می‌بینیم که چه زیبایی‌های فراوانی دارد.

مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: شاخص‌های مذهبی در تهران به قدری برجسته است که می‌تواند بیشتر از شهرهای دیگر به دلیل پایتخت بودنش مورد توجه قرار گیرد. ما در این شهر شاهد آیین‌های مختلفی در عرصه‌های مختلف مذهبی و آیینی هستیم که حتی در وجوه هنری آن نیز به مکاتب هنری مرجع می‌رسد. پس گستردگی و جریان سازی هنری که در این شهر وجود دارد می‌تواند پیوند عمیقی با شاخص‌های جغرافیایی و موضوع پایتخت شیعه در دنیا مورد توجه قرار گیرد.

وی به آلبوم موسیقی «تهران جان» اشاره کرد و گفت: این مجموعه یک اثر مشتمل بر شعر و موسیقی است که می‌تواند دربرگیرنده جذابیت‌های زیادی برای معرفی هرچه بهتر شهر تهران به عنوان پایتخت شیعه باشد. من امیدوارم امروز ظهر که این اثر در فضای مجازی بارگذاری می‌شود بتواند مورد توجه مخاطبان نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار