رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

بخش ویژه خرمشهر به جایزه ادبی یوسف اضافه شد

سرهنگ بایرامی از اضافه شدن بخش ویژه خرمشهر به جایزه ادبی یوسف در چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: از حمید حسام به خاطر ایجاد جریان ادبی داستان کوتاه با جایزه یوسف تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۴۹۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 26December 2021

بخش ویژه خرمشهر به جایزه ادبی یوسف اضافه شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سرهنگ «عباس بایرامی»  رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در نشست رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ضمن گرامی‌داشت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، سالروز عملیات کربلای چهار و هفته مقاومت و شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خرمشهر نماد بزرگی برای ملت ایران است؛ سقوط و آزادسازی خرمشهر هر دو نماد ایثار، شهامت و شهادت ملت ایران است که در آستانه چهلمین سال آزادسازی آن قرار داریم.

وی تصریح کرد: در چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر جایزه ادبی یوسف فراخوان ویژه خود را به این موضوع اختصاص داده است.

بایرامی افزود: خوشحالیم که با نگاه ادبیات و با نام یک شهید درجه یک به نام شهید یوسف ملک شامران این بخش را رقم خواهیم زد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از اختتامیه دوره دهم جایزه یوسف در شش بهمن‌ در بندرعباس خبر داد و گفت: از حمید حسام بخاطر رقم زدن این جایزه مهم و اثرگذار تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود وقت علی‌رغم برگزار نشدن اختتامیه دوره دهم، پوستر یازدهمین دوره این رویداد ادبی را رقم می‌زنیم تا ان‌شاالله در سال ۱۴۰۱ شاهد برنامه اختتامیه آن باشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار