فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید «مهران شوری‌زاده» در ساری

سردار «مسلمی» از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید «مهران شوری‌زاده» شهید مدافع امنیت در ساری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ - 28December 2021

برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید «مهران شوری‌زاده» در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوس مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید «مهران شوری‌زاده» شهید مدافع امنیت در ساری خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید فردا (چهارشنبه) وارد ساری می‌شود و مراسم شب وداع شامگاه چهارشنبه در حسینیه عاشقان کربلا و در جوار مزار شهدای گمنام غواص برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا به مراسم تشییع شهید شوری‌زاده اشاره کرد و افزود: مراسم تشییع شهید پنجشنبه از مصلی نماز جمعه ساری آغاز و در آرامگاه ملامجدالدین مراسم خاکسپاری برگزار می‌شود.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه شهید شوری‌زاده در درگیری با اشرار مسلح در زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد، یادآور شد: شهید شوری‌زاده اصالتا اهل سیستان و بلوچستان است، اما خانواده این شهید ساکن ساری هستند و به درخواست خانواده شهید در ساری تشیع و تدفین می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، «مهران شوری‌زاده» و «محسن کیخایی» شامگاه شنبه در حین انجام ماموریت نیرو‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار