رئیس نخستین همایش علمی و پژوهشی مکتب شهید سلیمانی خبر داد؛

برگزاری همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی در سال آینده

خرمشاد گفت: برای برگزاری همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی در سال آینده فراخوانی جهت ارسال مقالات اعلام و از سوی دیگر جلساتی برای انتخاب عنوان این همایش برگزار شده است.
کد خبر: ۴۹۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ - 02January 2022

برگزاری همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی در سال آیندهبه گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر خرمشاد رئیس نخستین همایش علمی و پژوهشی مکتب شهید سلیمانی در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری این همایش فراخوانی برای ارسال مقالات اعلام شد و از سوی دیگر جلساتی برای انتخاب عنوان این همایش برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهادت شهید سلیمانی در آستانه آغاز گام دوم انقلاب بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم ایشان را دارای مکتب دانستند عنوان مکتب شهید سلیمانی، مکتب تراز تمدن نوین اسلامی برای آن انتخاب شد.

رئیس همایش علمی و پژوهشی مکتب شهید سلیمانی، مهم‌ترین محور‌های این همایش را مکتب شهید سلیمانی مکتب تمدن ساز، شهید سلیمانی و مکتب مقاومت، مکتب شهیدسلیمانی و نظام سلطه، شهید سلیمانی به مثابه یک رسانه تمام عیار، شهید سلیمانی به مثابه رسانه تمام عیار و شهید سلیمانی و ابعاد حقوقی ترور ایشان را به‌عنوان مهمترین محور‌های این همایش عنوان کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این‌که ۴۴۰ مقاله و چکیده به این همایش ارسال شده است، عنوان کرد: بیش از نیمی از چکیده‌ها تایید شد و قرار شد مقالات در مجلات علمی پژوهشی مجوز گرفته به چاپ برسند.

وی همچنین به برگزاری پیش‌نشست‌ها دو تریبون آزاد در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و مدرسه فیضیه قم اشاره کرد و گفت: با توجه به نامشخص بودن وضعیت کرونا امسال این همایش به صورت ملی برگزار شد و امید آن می‌رود تا با بهبود شرایط کرونایی نخستین همایش علمی پژوهشی بین‌المللی را در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی داشته باشیم.

گفتنی است نخستین همایش علمی، پژوهشی مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور احمد وحیدی «وزیر کشور»، زینب سلیمانی «مسئول بنیاد شهید سلیمانی»، خالد قدومی «نماینده حماس در تهران» و دیگر مسئولان کشوری و لشکری ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار