معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

«موکب سلیمانی» وزارت کار در پارک دانشجوی تهران بر پا می‌شود

چکشیان گفت: موکب سلیمانی این وزارتخانه از ۱۳ تا ۱۶ دی به منظور برقراری ارتباط با مردم در پارک دانشجو تهران بر پا می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 02January 2022

موکب سلیمانی در پارک دانشجو تهران بر پا می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی اظهار داشت: موکب سلیمانی این وزارتخانه از ۱۳ تا ۱۶ دی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در پارک دانشجو تهران بر پا می‌شود.

وی هدف از تشکیل و راه اندازی موکب سلیمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ایجاد فرصت برای ارتباط با مردم و رفع بی واسطه مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: ارتباط بی واسطه با مردم، رویه‌ای است که مسئولین وزارتخانه به خصوص شخص وزیر و معاونین در پیش گرفته اند و در این راستا نیز ۹ دی در مسجد ابوذر تهران برای پاسخگویی به مردم و رفع نیاز‌های آنان حضور داشتند.

وی افزود: این برنامه با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد عروج سردار سلیمانی تحت عنوان موکب سلیمانی وزارت مردم آغاز شد و قرار است هر ماه در یکی از مساجد تهران انجام شود.

چکشیان با بیان اینکه در موکب سلیمانی، معرفی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب صورت می‌گیرد، گفت: مردم در موکب سلیمانی می‌توانند به جای مراجعه به وزاتخانه و طرح مشکل خود به معاونین و مدیران، به صورت حضوری مشکل خود را مطرح و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح کرد: در موکب سلیمانی، مسئولین ۸ حوزه‌ای که مردم بیشتر با آن‌ها سروکار دارند اعم از؛ دفتر بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه، حوزه‌های تعاون، اشتغال، رفاه اجتماعی، روابط کار، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری حضور دارند.

وی افزود: متولی این برنامه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

چکشیان با بیان اینکه در موکب سلیمانی فضای فرهنگی و معنوی متاثر از ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پا برجاست، خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیروی از راه و روش حاج قاسم سلیمانی که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر معرفی شدند، بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار