دبیرکل گروه عصائب اهل حق:

انتقام حقیقی خون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی است

خزعلی در سخنانی گفت: انتقام حقیقی برای شهدای ما آزادسازی همه سرزمین عراق و خروج آمریکا از منطقه و پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی و آزادسازی فلسطین است.
کد خبر: ۴۹۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 03January 2022

انتقام حقیقی خون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس»، خروج آمریکا از منطقه و پایان دادن به عمر رژیم صهیونسیتی استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «قیس خزعلی» دبیرکل گروه عصائب اهل حق در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که امروز (دوشنبه) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در مراسمی شرکت می‌کنیم که گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی است که باعث پیروزی ما بر تکفیر در منطقه شدند؛ پیروزی که قدرت‌های بزرگ از تحقق آن عاجز بودند.

وی ادامه داد: این پیروزی را که دنیا شاهد آن بود توسط شهدای بزرگی همچون شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس محقق شد. یاد و خاطره شهدایی که جان خود را تقدیم کردند تا جهان در آرامش باشد را گرامی می‌داریم.

دبیرکل گروه عصائب اهل حق افزود: ما ملت عراق از اعراب اصیل هستیم و میهمان را بیش از میزبان گرامی می‌داریم و حمله و تجاوز به شهید سلیمانی را تجاوز و حمله به خود دانسته و انتقام گرفتن را بر خود لازم می‌دانیم.

خزعلی گفت: همانطور که قرآن کریم می‌فرماید قصاص جنایتکاران واجب است، اما ترامپ جه ارزشی در مقابل خاک پای شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس دارد. انتقام حقیقی خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خروج آمریکا از منطقه و پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل گروه عصائب اهل حق در پایان با اشاره به این مطلب که در قانون اساسی عراق آمده که با حضور اشغالگران در عراق مخالف است، بیان کرد: با وجود این آمریکا در تلاش است تا به حضور خود در عراق ادامه دهد. مردم عراق بارها همچون تجمع میلیونی دو روز پیش اعلام کرده با اشغالگری و حضورشان مخالف است و به این حضور پایان خواهد داد.

انتهای پیام/۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار