برپایی نشست آگاه‌سازی سیاسی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) +تصاویر

نشست آگاه‌سازی سیاسی با حضور استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی همزمان با دهه بصیرت در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 02January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جلسه آگاه سازی سیاسی با حضور کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) قم برگزار شد.

«الماس نصر» استاد دانشگاه شهید محلاتی و کارشناس مسائل سیاسی طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتشان برای جهان، منطقه، انقلاب اسلامی و در مجموع برای بشریت برکت بود و به فرموده حضرت آقا شهادتشان نیز برکت بود.

وی افزود: هرکجا نگاه می‌کنیم آثار و برکات مجاهدت‌های حاج قاسم را مشاهده می‌کنیم و بزرگترین دستاورد شهادت حاج قاسم شکسته شدن هیمنه استکباری آمریکا و اخراج آمریکا از منطقه است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به ویژگی‌ها و مولفه‌های بارز سردار سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: اولین ویژگی حاج قاسم اخلاص بود که با شجاعت و تدبیری که داشت به نماد و چهره مقاومت بین المللی تبدیل شد و سردار سلیمانی ولایت مدار، ولایت پذیر و ولایت افزا بود.

نصر در خصوص نقش ولایت فقیه در خاموش کردن فتنه سال ۸۸ اذعان داشت: فتنه زمانی ظهور می‌کند که آرامش در کشور حاکم باشد و مردم بصیرت داشته باشند و در فتنه ۸۸ نخبگان سیاسی فعال در جریان فتنه فریب خوردند، چون گردانندگان صحنه از خارج کشور بودند که به فرموده حضرت آقا ۲۰ سال در اتاق‌های فکرشان بر روی این برنامه کار کردند.

وی ادامه داد: با مدیریت دینی و تفکر انقلابی ولایت فقیه نقشه آن‌ها نقش برآب و دست شان برای ملت ایران رو شد و در حماسه ۹ دی بیش از ۴۰ میلیون از جمعیت ایران به حمایت از ولایت فقیه پرداختند.

استاد دانشگاه شهید محلاتی در پایان در خصوص ادامه راه سردار سلیمانی افزود: ما در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قاسم‌ها داریم که در گمنامی مشغول به خدمت به مردم هستند و خداوند متعال هر از گاهی یکی از این عزیزان را برای یک یادآوری و الگو و نماد به ما معرفی می‌کند.

برپایی نشست آگاه سازی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) +تصاویربرپایی نشست آگاه سازی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) +تصاویربرپایی نشست آگاه سازی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) +تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها