فرمانده سپاه قدس استان گیلان تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌برداری کامل از پروژه‌های مسکن محرومین و مددجویی در گیلان

سردار «عبدالله‌پور» گفت: شایسته کشوری مانند جمهوری اسلامی نیست که برخی از افراد بی‌مسکن و در سرما شب زندگی خود را سپری کنند؛ لذا باید تمامی مسکن محرومین و مددجویی در گیلان به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۴۹۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ - 04January 2022

نقش مردم و خیرین در تکمیل پروژه‌های عمرانی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس استان گیلان، امروز (سه‌شنبه) در آئین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گیلان که سالن اجتماعات شهدای ناجا شهرستان «رشت» برگزار شد، با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را حامی مستضعفین در کشور می‌داند، اظهار داشت: سپاه در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلرله و... در کنار مردم است و برای رفع نیاز‌های جامعه به ویژه نیازمندان، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی شاد کردن دل مستضعفین را یکی از تاکیدات قرآن دانست و افزود: شایسته کشوری مانند جمهوری اسلامی نیست که برخی از افراد بی‌مسکن و در سرما شب زندگی خود را سپری کنند؛ لذا باید تمامی مسکن محرومین و مددجویی در گیلان به بهره‌برداری برسد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خطاب به فرماندهان سپاه نواحی استان در خصوص ساخت و تکمیل مسکن محرومین، تصریح کرد: تمام هماهنگی و هم‌افزایی برای ساخت و تکمیل واحد‌های مسکن محرومین در گیلان بر عهده فرماندهان نواحی بوده و از آنان انتظار دارم با جدیت و در اسرع وقت به تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن محرومین بپردازند.

سردار عبدالله‌پور نقش مردم و خیرین در تکمیل پروژه‌های عمرانی را موثر دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت سپاه قدس گیلان باید از ظرفیت مردم در بخش‌های مختلف استفاده و با آنان ارتباط برقرار کرده و از کمک‌های آنان بهره‌مند شوند؛ زیرا بدون حضور مردم و خیرین هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار