سعادتی بیشه‌سری در گفت‌‌وگو با دفاع‌پرس:

رویکرد مجلس، دولت و قوه قضائیه در این دوره مبتنی بر تفکر امام خامنه‌ای است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، رویکرد دولت، مجلس و قوه قضائیه را در این دوره در هر عرصه‌ای مبتنی بر تفکر امام خامنه‌ای و ادامه دهنده مکتب شهید سلیمانی دانست.
کد خبر: ۵۰۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 12January 2022

رویکرد مجلس، دولت و قوه قضائیه در این دوره مبتنی بر تفکر امام خامنه‌ای استمهدی سعادتی بیشه‌سری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با روند مذاکرات وین و رویکرد دولت سیزدهم در این‌خصوص اظهار داشت: تفکر این دولت، مجلس و این قوه قضائیه تفکر امام خامنه‌ای و ادامه راه مکتب شهید سلیمانی است و در هر عرصه‌ای این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: تفکر ما در این دوره ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا است. در مکتب حاج قاسم روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و ما رهرو آن هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص مذاکرات وین، خاطرنشان کرد: مجلس و کمیسیون امنیت ملی مرحله به مرحله مذاکرات را نظارت می‌کنیم تا ذره‌ای از مسیر اصلی عدول نشود. شرایطی که در قانون اقدام راهبردی، لغو تحریم‌ها، فروش نفت، برگشت پول‌های بلوکه شده و راستی‌آزمایی و ... مواردی است که همواره در مذاکرات باید مورد توجه قرار گیرد.

سعادتی بیشه‌سری با اشاره به این‌که تفکر حاج قاسم‌ها این است که کشور وحدت و انسجام داشته باشد و زیر بیرق ولایت باشد، بیان کرد: قطعاْ اگر همه در مسیر ولایت باشیم در هر عرصه‌ای پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار