مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان:

نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

«سلطانی» گفت: نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت به همراه تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان در ۸ شهرستان استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 18January 2022

«زینب سلطانی» مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: امسال نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و فرزند صالحش حضرت امام خمینی (ره)  در  هشت شهرستان استان سمنان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که به صورت ملی برگزار می‌شود را تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا و جانبازان همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر دانست و عنوان کرد: سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین فرصت برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا و جانبازانی است که عزیزان خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به میدان نبرد با دشمنان فرستادند و بعد از شهادت این عزیزان همچنان صبورانه و عاشقانه پایبند آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ماندند و اسوه صبر و مقاومت شدند.

سلطانی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس نیز مادران و همسران شهدا با تاسی از الگوی خود حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش تاثیر گذار خود عمل کردند و چنین انقلاب و حماسه‌ای را آفریدند.

وی گفت: نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت شنبه دوم بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه نیروی انتظامی استان سمنان با حضور جمعی از بانوان ایثارگر و بانوان جوان استان برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان، با اشاره به همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های نظامی استان در برگزاری جشنواره مذکور، تصریح کرد: این برنامه با مشارکت موکب لبیک یا زینب (س) و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با سخنرانی «شجاعیان» استاد حوزه علمیه، مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) و تقدیر از مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران استان برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در ۸ شهرستان سمنان برگزار خواهد شد که در این مراسم از ۴۰ بانوی ایثارگر استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار