فرمانده قرارگاه نصرت:

کسب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس از میدان‌داری جوانان بوده است

«اهوازیان» گفت: شهید حاج‌قاسم بر روی اعتماد و میدان دادن به جوانان بود و باید همچون دوران جنگ به جوانان و نوجوانان ما اعتماد شود اگر در هشت سال دفاع مقدس، ما پیروزی کسب کردیم از میدان‌داری جوانان بوده است.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ - 18January 2022

کسب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس از میدان‌داری جوانان بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» ‌فرمانده قرارگاه نصرت در مراسم هشتمین سالگرد تدفین دو تن از شهدای گمنام شهرستان دیر با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی اقیانوسی است که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم را به دور محوریت اسلام حفظ می‌کند، اظهار داشت: دغدغه و تأکید شهید حاج‌قاسم بر روی اعتماد و میدان دادن به جوانان بود و باید همچون دوران جنگ به جوانان و نوجوانان ما اعتماد شود، اگر در هشت سال دفاع مقدس، ما پیروزی کسب کردیم از میدان‌داری جوانان بوده است.

وی به مدیران سال خورده که صندلی ریاست خود را رها نمی‌کنند اشاره کرد و گفت: برای اعتماد به جوانان و پذیرش آنها در پست‌های مدیریتی نباید ظاهر عمل آنها را ملاک اصلی قرار دهیم بلکه باید خروجی عمل و فعالیت‌های جوانان را که با اخلاص اجرا شده را در توجه قرار دهیم.

فرمانده قرارگاه نصرت بیان کرد: امروز نیاز کشور ما به نخبه‌پروری و بها دادن به جوانان است و در این راستا باید شبکه‌های مسئولیتی را به دست جوانان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری شهید سلیمانی چنین بود که وقتی از او پرسیده می‌شد چرا نزد رزمندگان و در میدان، لباس ساده می‌پوشید؛ اما در محضر مقام معظم رهبری لباس درجه‌دار، می‌گفت نمی‌خواهم نااهلان گمان کنند که رهبر ما تنهاست.

سردار اهوازیان با اشاره به اینکه حضور دولت لیبرال سبب افزایش مشکلات و تحریم‌ها علیه ایران شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را مردان و زنان ایثارگر و همین مردم به‌صورت جهادی به حرکت درآوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار